خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راه مقابله با کرونا در پلدختر است

به گزارش وبلاگ آپ، خرم آباد - خبرنگاران- رییس شبکه بهداشت و درمان پلدخترگفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و خود مراقبتی تنها راه مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا در این شهرستان است.

خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راه مقابله با کرونا در پلدختر است

علی صفدر سیاووشی روز دوشنبه در حاشیه جلسه پدافند غیرعامل با موضوع کرونا در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آپ در پلدختر اظهارداشت: آشنایی مردم با مسائل ابتلا به ویروس کرونا در کاهش نگرانی آنان موثر است و برای پیشگیری از شیوع این ویروس باید سطح آگاهی مردم را نسبت به ویروس کرونا به وسیله آموزش ارتقا بخشید .

وی هدف از تشکیل جلسه پدافند غیرعامل در شهرستان را پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم دانست و گفت:با توجه به این که رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت نخست مقوله مقابله با ویروس کرونا است مردم باید شست وشوی مداوم دست ها ، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرارداده و رعایت نمایند.

وی با بیان این که کاهش همکاری مردم در مقابله با کرونا موجب افزایش شیوع این بیماری در پلدختر شده است ، اضافه کرد: باید تغییر سبک زندگی و آمادگی برای زندگی با کرونا فرهنگ سازی گردد و مردم بدانند بی توجهی در رعایت توصیه های بهداشتی و سهل انگاری در این رابطه آسیب به سلامت خود و جامعه است و عواقب خوبی به دنبال ندارد .

سیاوشی یادآورشد: مردم با توجه به پروتکل های بهداشتی و خواست وزارت بهداشت از ترددهای غیرضرور در محیط های عمومی خودداری و به طور حتم از ماسک استفاده نمایند.

وی از تشدید شیوع کرونا در پلدختر نسبت به گذشته ابراز نگرانی کرد و اضافه کرد: بی تفاوتی مردم نسبت به جولان کرونا در شهرستان و برگزاری مراسم های عزا و عروسی و دورهمی های خانوادگی به طور قطع در افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا موثر بوده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راه مقابله با کرونا در پلدختر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رعایت پروتکل های بهداشتی تنها راه مقابله با کرونا در پلدختر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید