خبرنگاران آزمون معین سطح کانون زبان ایران غیرحضوری شد

به گزارش وبلاگ آپ، تهران- خبرنگاران- کانون زبان ایران به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برای متقاضیان زبان آموزی در ترم بهارِ این مجموعه آموزشی، اقدام به برگزاری آزمون معین سطح به صورت غیرحضوری نموده است.

خبرنگاران آزمون معین سطح کانون زبان ایران غیرحضوری شد

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این اقدام در راستای کاهش تردد حضوری و پیشگیری از شیوع بیماری در سراسر کشور انجام شده است تا مقدمات معین سطح و آشنایی متقاضیان، با زبان و سطح مربوطه فراهم و با فروکش کردن دامنه بیماری در ترم بهار، کلاس ها برگزار یا آموزش غیرحضوری یا برخط آنها صورت پذیرد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ilireg.ir یا ili.ir در بخش رزرو ثبت نام نمایند تا از مرکز آموزشی مورد نظر با آنها تماس گرفته گردد و زمان معین سطح غیرحضوری با آن ها هماهنگ و اقدامات لازم صورت پذیرد.

کانون زبان ایران دارای 300 شعبه در 136 شهر کشور است و عنوان بزرگترین، معتبرترین و قدیمی ترین موسسه آموزش زبان های خارجی در ایران را به خود اختصاص داده است.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به حدود 50 کشور سرایت کرد که سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

در ایران نیز تا به امروز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 978 نفر افزایش یافت. تعداد قربانیان این بیماری در سطح کشور به 54 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آزمون معین سطح کانون زبان ایران غیرحضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمون معین سطح کانون زبان ایران غیرحضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید