همه اخبار و مقاله ها

سفر به منطقه ها غربی کشور ایران؛ سفری تاریخی و سرنوشت ساز

ایران کشوری است با تماشای های فراوان طبیعی و تاریخی که شاید برای تماشا همه آنها سالها زمان احتیاج باشد. در این میان، غرب کشور ایران منطقه ها تماشای فراوانی دارد که برای رفتن به همه این مکانها سفری دراز مدت ضروری است. با ما در مقاله راهنمای سفر به منطقه...

11 فروردین 1403

چرا باید غذای کهنه را دور بریزید! نشانه های فساد غذا

مصرف غذای کهنه و غیرتازه می تواند خطرات جدی برای سلامتی انسان داشته باشد. غذاهای کهنه و غیرتازه باکتری ها، قارچ ها و ویروس های مضر آلوده دارند که می توانند منجر به ابتلا به عفونت های معده و روده، مسمومیت غذایی، عفونت های باکتریایی و ویروسی و حتی بیماری...

8 فروردین 1403

رد پای انسان های 14 هزارساله در ارسنجان

محمد ثابت اقلیدی امروز 12 اسفندماه 1402 گفت: کاوش باستان شناسی پناهگاه صخره ای پیر قوچ به مدت یک ماه از طریق هیات باستان شناسی ایرانی انجام شد.

12 اسفند 1402

چمدان خوب چی بخرم؟

در این مطلب تصمیم داریم اطلاعاتی در مورد نحوه خرید یک چمدان خوب و همچنین قیمت چمدان در اختیار شما قرار دهیم.

8 اسفند 1402

چرا استانبول را برای سفر انتخاب کنیم؟

استانبول شهری با تاریخچه غنی، فرهنگ چندگانه و معماری فوق العاده است. این شهر در کنار دریای مرمره واقع شده است و به عنوان مرکز تاریخی، فرهنگی و مالی ترکیه شناخته می شود.

12 بهمن 1402

نماینده مجلس: ما خواستار تجدیدنظر در تعرفه اینترنت هستیم

دیجیاتو نوشت: به گفته او، افزایش غیرمنطقی تعرفه اینترنت بسیاری از پژوهشگران، خبرنگاران و مشاغل مختلف را با مشکل روبرو کرده است.

19 دی 1402

از حیاط و پارکینگ خود در زمستان چگونه مراقبت کنیم؟

زمستان زمانی است که کمترین زمان را صرف باغچه و حیاط و پارکینگ فضای باز خود می کنید. مگر اینکه در منطقه ای زندگی کنید که در تمام طول سال نسبتاً گرم است. چند کار وجود دارد که می توانید حتی در سخت ترین زمستان برای مراقبت از حیاط انجام دهید و یک حیاط زیبا و سرسبز...

22 آبان 1402

کوشک نورآباد پاتوق معتادها

دوستدار میراث فرهنگی ایذه گفت: بنای تاریخی کوشک نورآباد هم اکنون پاتوق معتادها است؛ پاتوقی که هیچ کس به آن ایرادی وارد نمی کند.

18 مهر 1402

عاداتی که باید بعد از 40 سالگی ترک کنید

بعد از 40 سالگی بهتر است افراد بسیاری از عادت های ناسالم خود را که در گذشته داشتند کنار بگذارند. ترک این عادات به ما یاری می کند تا از نظر جسمی و روحی احساس سلامتی کنیم. در این قسمت به بعضی از این عادات ناپسند که ترک آن ها باعث بهبود زندگی فرد بعد از 40 سالگی...

26 شهریور 1402

آخرین شرایط ثبت جهانی منظر فرهنگی ماسوله تشریح شد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آخرین شرایط ثبت جهانی منظر فرهنگی ماسوله تشریح شد.

8 شهریور 1402

هدیه ارزشمند تراکتور به پرسپولیس

دومین روز از هفته دوم بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 19 امروز چهارشنبه با ملاقات تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در استادیوم یادگار امام تبریز پیگیری شد که این ملاقات با رجحان یک بر صفر تیم تهرانی به انتها رسید. سعید صادقی 42 برای پرسپولیس...

26 مرداد 1402

ویدئوی تکان دهنده از پریدن ساکنان هاوایی در اقیانوس

ویدئوی تکان دهنده از پریدن ساکنان هاوایی در اقیانوس

21 مرداد 1402

دستور پخت عدس پلوی نذری خوشمزه و لذیذ

عدس پلو از غذا های خوشمزه و لذیذ ایرانی است که برای مراسم مذهبی و نذری ها نیز تهیه می گردد. اگر می خواهید عدس پلو نذری تهیه کنید، بهتر است که آن را با گوشت چرخ نموده و کشمش تهیه کنید.

9 مرداد 1402

پایانی برای دومینوی خودکشی

به گفته رئیس انجمن مددکاران ایران شرایط آماری پدیده خودکشی در کشور نسبت به میانگین جهانی در نقطه پایینی قرار گرفته است

27 تیر 1402

سومین کارگاه کتاب بازی در بندرعباس برگزار گشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، کارگاه مهیج و شاد کتاب بازی با عنوان چشم هایت را ببند ویژه بچه ها در مجموعه فرهنگی بوکتاب با حضور بچه ها و خانواده ها در فضای بسیار صمیمی برگزار گشت.

9 تیر 1402

5 هزار ظرفیت برای ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی فراهم شد ، پذیرش افراد آسیب دیده منع پذیرشی در مراکز شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی گفت: شهرداری تهران تمامی افراد منع پذیرشی اعم از زخم باز، بیماران اعصاب و روان، معلولان، افراد بالای 65 سال یا کمتر از 18 سال، مبتلایان به بیماری های ایدز، هپاتیت و غیره را در مراکز یاورشهر خود پذیرفته و در حال...

1 تیر 1402

به تماشای یک شاهکار تمام عیار ایرانی بنشینید ، این دهکده چوبی ایران در برابر زلزله مقاوم است

در این دوره و زمانه که همه چیز رو به ماشینی شدن است و زندگی در میان آهن و آسمانخراش ها مد شده، با تماشا یک دهکده کوچک که خانه ها، مسجد، کتابخانه، مغازه و حتی سرویس های بهداشتی آن کاملا از چوب ساخته شده است چه حسی به شما دست می دهد؟

26 خرداد 1402

یک رژیم غذایی خاص برای آنها که اضافه وزن دارند

برای کم کردن وزن هیچ نسخه کلی ای وجود ندارد؛ مگر توصیه به رعایت خورد و خوراک و افزایش تحرک بدنی.

12 خرداد 1402

با این خوراکی ها چربی های تان را بسوزانید

یک فنجان نخودفرنگی 117 کالری دارد، در حالی که همین اندازه حاوی حدود 8 گرم فیبر و 5 گرم پروتئین است که مصرف منظم آن به کاهش وزن یاری می نماید. لوبیا، عدس و نخود نیز مانند نخودفرنگی در کاهش وزن نقش مثبتی دارند.

3 خرداد 1402

افتتاح پروژه اینترنت فیبر نوری آسیاتک با حضور رئیس جمهوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسیاتک؛ پروژه فیبر نوری (FTTX) آسیاتک در شهر چالوس امروز همزمان با روز ملی ارتباطات، با حضور رئیس جمهوری و وزیر ارتباطات به صورت مجازی افتتاح شد.

29 اردیبهشت 1402
تعداد: (1025)