چمدان خوب چی بخرم؟

به گزارش وبلاگ آپ، در این مطلب تصمیم داریم اطلاعاتی در مورد نحوه خرید یک چمدان خوب و همچنین قیمت چمدان در اختیار شما قرار دهیم.

چمدان خوب چی بخرم؟

وبلاگ آپ: برای تجربه یک سفر خوب و بدون چالش، نیازمند وسایل خاصی هستید؛ برای مثال وسایلی مثل لباس، مسواک، حوله و بسکمک موارد دیگر را باید به همراه ببرید تا در طول سفر، مشکل خاصی نداشته باشید. خود این وسایل را هم باید داخل یک چمدان یا ساک مسافرتی با مقدار مناسب جا دهید تا به همراه بردنشان برایتان راحت باشد. چمدان شما باید به مقدار کافی جا داشته و حمل آن هم راحت باشد؛ درغیراین صورت حمل آن فقط باعث آزار شما می شود. در این مطلب تصمیم داریم اطلاعاتی در مورد نحوه خرید یک چمدان خوب و همچنین قیمت چمدان در اختیار شما قرار دهیم.

نکات مهم برای خرید چمدان مسافرتی

قبل از خرید هر وسیله ای، باید یکسری اطلاعات در مورد آن به دست آورید تا خرید بهتر و پیروز تری داشته باشید و سرمایه شما به هدر نرود. در مورد ساک و چمدان هم این موضوع صدق می کند و باید در زمان خرید به نکات خاصی توجه داشته باشید؛ به خصوص اینکه قیمت چمدان در چند وقت اخیر نسبت به گذشته بالاتر رفته و خرید سرسری این وسیله ممکن است باعث هدر دادن سرمایه شما شود.

خرید و قیمت چمدان ساک مسافرتی برزنتی چرخدار ارزان کوچک

در اینجا به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد:

جنس چمدان

اولین و مهم ترین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید، جنس محصول است. چمدان ها و ساک هایی که جنس مقاومی داشته باشند، در سفر خراب نمی شوند و شما را به دردسر نمی اندازند. اگر می خواهید از ساک استفاده کنید، خرید یک ساک مسافرتی برزنتی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد؛ چراکه برزنت یک متریال بادوام، مرغوب و باکیفیت است و در استفاده طولانی مدت، پاره نمی شود. در مورد چمدان هم خرید چمدان های برزنتی یا چمدان سومیت که از جنس پرو پیلن ساخته شده، انتخابی ایده آل خواهد بود. بدیهی است که هرچقدر متریال سازنده بهتر باشد، قیمت چمدان هم بالاتر می رود؛ اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد و هرگز نباید کیفیت را فدای قیمت کنید.

توجه به وزن

یکی دیگر از مواردی که باید در زمان خرید چمدان مسافرتی به آن توجه داشته باشید، وزن این محصولات است. درصورتی که چمدان یا ساک انتخابی شما وزن زیادی داشته باشد، حمل ونقل آن برایتان سخت خواهد بود. از طرفی دیگر، در سفرهای هوایی امکان به همراه بردن چمدان هایی با وزن بیشتر از 23 کیلو وجود ندارد. حمل ونقل ساک به دلیل اینکه باید آن را بلند کنید و امکان کشیدن روی زمین وجود ندارد، سخت تر از چمدان است؛ از همین رو درصورتی که قصد دارید با خودتان ساک به همراه ببرید و تعداد وسایلتان هم زیاد است، خرید یک ساک مسافرتی برزنتی چرخدار انتخابی هوشمندانه به نظر می رسد.

توجه به نوع دسته

نکته ای که اغلب افراد در زمان خرید نادیده می گیرند، دسته چمدان است. درصورتی که دسته چمدان راحت نباشد، شما را اذیت می کند. بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که دسته ای تلسکوپی یا ترولی دارند. این محصولات از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و استحکام زیادی هم خواهند داشت.

توجه به چرخ ها

چمدان های قدیمی فقط از دو چرخ برخوردار بودند، اما چمدان های امروزی با 4 چرخ تولید می شوند تا حمل آن ها راحت تر باشد. در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید و سعی کنید چمدان هایی که از 4 چرخ برخوردارند را خریداری کنید. علاوه بر این، چرخ برخی از چمدان ها دارای دو تایر کوچک است که این ویژگی، باعث افزایش مقاومت و طول عمر آن خواهد شد. این ویژگی شاید منجر به افزایش قیمت چمدان شود، اما یک ویژگی مثبت است و به حفظ سلامت چمدان در طولانی مدت کمک می کند.

توجه به ابعاد

ابعاد چمدان و ساک مسافرتی تا حد زیادی به این بستگی دارد که شما معمولا چقدر وسیله با خود به سفر می برید. اگر عادت دارید بیشتر وسایل شخصی مثل لباس خواب، محصولات مراقبت از پوست، دارو و… را با خودتان همراه داشته باشید، باید یک چمدان با ابعاد میانه یا بزرگ خریداری کنید. خوشبختانه تنوع سایز چمدان ها و ساک های مسافرتی بسیار بالاست و برای هر نیاز و خواسته ای، محصول مناسبی به چشم می خورد.

آشنایی با بهترین برندهای تولید کننده چمدان

درحال حاضر برندهای زیادی در زمینه تولید انواع ساک و چمدان درحال فعالیت هستند. قیمت چمدان در برخی از این برندها بسیار بالا و غیرمنصفانه است. از طرفی دیگر، برخی از برندها هم با تولید محصولات بی کیفیت و عرضه آن ها باقیمتی بسیار پایین، سعی در جذب مخاطب بیشتر دارند؛ ازاین رو بهتر است برندهای مطرح و قابل اعتماد در این زمینه را بشناسید و در زمان خرید، فقط به این برندها اعتماد کنید. برخی از بهترین تولیدکنندگان انواع ساک و چمدان عبارت اند از:

  • برند ساک و چمدان سومیت
  • برند چمدان رونکاتو
  • برند کاترپیلار
  • برند ساک و چمدان دلسی
  • برند ساک و چمدان نیلپر
  • برند ایگل کریک
  • برند ویکتورینوکس
  • برند معروف و محبوب ساک و چمدان سامسونت
  • برند شیائومی

تمامی این برندها، امتحان خود را پس داده اند و محصولات بادوام، مجذوب کننده و جاداری را به بازار عرضه کرده اند. کافی ست در میان تنوع بالای محصولات آن ها، مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

عوامل موثر بر قیمت چمدان

اگر سری به بازار بزنید، با انواع مختلفی از ساک و چمدان های مسافرتی روبرو می شوید که هرکدام از آن ها با قیمت خاصی به فروش می رسند. عوامل زیادی وجود دارند که می توانند روی قیمت این محصولات تأثیر بگذارند؛ اما مهم ترین عوامل شامل موارد زیر هستند:

  • برند تولیدکننده
  • ابعاد ساک و چمدان
  • جنس ساک و چمدان
  • رنگ و طرح محصول

علاوه بر این، مدل محصول هم روی قیمت آن تأثیر دارد؛ برای مثال قیمت ساک مسافرتی برزنتی چرخدار از یک ساک ساده و بدون چرخ، بیشتر خواهد بود.

تجربه سفری به یاد ماندنی با خرید یک چمدان مناسب

در این مطلب سعی کردیم نکاتی در مورد قیمت چمدان و نحوه خرید این وسیله باکیفیت بالا به شما آموزش دهیم. یک چمدان خوب باعث می شود که شما در طول سفر، نگران به همراه بردن و جابجا کردن وسایل شخصی خود نباشید؛ از همین رو بسیار مهم است که برای خرید این محصول، به مراکز معتبری که آن را باکیفیت بالا و قیمت مناسبی عرضه می کنند، مراجعه کنید. با خرید یک چمدان جادار، مقاوم و باکیفیت مثل چمدان سامسونت، دلسی، سومیت یا برندهای مطرح دیگر، می توانید از هرلحظه سفر خود لذت برده و هیچ نگرانی بابت وسایل شخصی خود نداشته باشید.

منبع: توریسم آنلاین

به "چمدان خوب چی بخرم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمدان خوب چی بخرم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید