خبرنگاران 2 طرح آموزشی و فرهنگی در اراک افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش وبلاگ آپ، اراک - خبرنگاران - 2 طرح آموزشی و فرهنگی با حضور استاندار مرکزی در اراک افتتاح و کلنگ زنی شد.

خبرنگاران 2 طرح آموزشی و فرهنگی در اراک افتتاح و کلنگ زنی شد

سید علی آقازاده روز دوشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از مرکز آموزش فنی و حرفه ای مشاغل فنی گازرسانی اضافه نمود: برای ایجاد این مرکز آموزشی، یکی از ساختمان های اداره کل فنی و حرفه ای با اعتبار 50 میلیارد ریال به طور کامل بازسازی، تجهیز و در اختیار کارآموزان مشاغل فنی گازرسانی به مدت پنج سال قرار گرفته است.

وی تاکید نمود: بهره برداری از این مرکز آموزشی، اقدام زیربنایی مناسبی در راستای آموزش مهارت های حرفه ای به ویژه صنعت گاز شد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: متقاضیانی که بخواهند به بازار کار ورود نمایند و همچنین افرادی که جذب شرکت ملی گاز استان شوند می توانند از این ظرفیت و فرصت مناسب بیشترین بهره گیری را داشته باشند.

آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شروع عملیات اجرایی یک طرح فرهنگی نیز گفت: روز جاری در روستای ابراهیم آباد عملیات اجرایی یک فرهنگسرا نیز کلید خورد.

وی بیان داشت: اهالی روستای ابراهیم آباد 520 متر زمین به صورت رایگان برای ایجاد این طرح فرهنگی اهدا کردند.

استاندار مرکزی مطرح کرد: عملیات ساخت فرهنگسرا که شامل موزه و مجمتع های گردشگری و کتابخانه است که در سه طبقه توسط یک خیر با اعتبار هفت میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

آقازاده بیان داشت: امید است که با این اقدام مناسب در روستای تاریخی ابراهیم آباد که دارای قنات و حمام تاریخی و همچنین ناحیه صنعتی است، مسائل و مسائل این روستا را با حضور مسئولان ذیربط و خیران برطرف کنیم.

آقازاده گفت: باید زمینه و بستر لازم را برای جذب گردشگران داخلی و خارجی این روستای تاریخی فراهم کنیم تا شاهد آبادانی و رونق بیشتر روستای ابراهیم آباد باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 2 طرح آموزشی و فرهنگی در اراک افتتاح و کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 طرح آموزشی و فرهنگی در اراک افتتاح و کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید