استارتاپ

شروع به کار مرکز کاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز کاریابی این دانشگاه به وسیله معاونت آموزش های عمومی و مهارتی، ابتدای اردیبهشت ماه 1401 شروع به کار خواهد نمود.

20 خرداد 1401

سکویی برای جهش اقتصادی دانش بنیان ها و استارتاپ ها، شرکت های فناور چگونه به بورس راه می یابند؟

بیشترشرکت های دانش بنیان، فناور و استارتاپ ها برای تامین سرمایه به وسیله گرفتن تسهیلات با مشکلاتی مانند تامین وثیقه و ضامن دست و پنجه نرم می نمایند. اما بازار سرمایه و عرضه اولیه سهام، می تواند یک ابزار اقتصادی کار آمد برای شرکت...

1 اسفند 1400

رویداد ملی شهر هوشمند برگزار می شود

مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران در زادروز ابونصر فارابی رویداد روز ملی شهر هوشمند 1400 را برگزار می کند. قرار است طی این مراسم، سامانه رتبه بندی شهرهای ایران در حوزه هوشمندسازی نیز رونمایی شود.

13 دی 1400

رونمایی از پلتفرم نوین و هوشمند استخدام در بازار کار

تهران (پانا) - دبیر علمی رویداد راهکارهای مدیریت منابع انسانی با اشاره به رونمایی از پلتفرم نوین و هوشمند در بازار کار طی 21 تیر گفت رویداد راهکارهای منابع انسانی Humanagement با هدف یاری به سازمانها در حوزه استعدادیابی و معرفی راهکارهای جذب و استخدام برگزار...

31 تیر 1400

باید برای معترضان صنفی مکان اعتراض مشخص شود، احتمال افزایش حقوق کارگران در مهر ماه، 2 درصد سود سهام شستا به حقوق بازنشستگان اضافه می شود

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیشنهاد مجلس این بود که بعد از 6 ماه یک تغییر و تحولی در حقوق کارگران انجام شود، گفت: این طرح به وزارت کار پیشنهاد شده و منتظر جواب مثبت دولتی ها هستیم.

9 آبان 1399

فناوری که مانع مرگ ناگهانی بیماران مبتلا به صرع می گردد

پژوهشگران دانشگاه پردو قصد دارند نوعی فناوری پوشیدنی ارائه دهند که می تواند از مرگ ناگهانی بیماران مبتلا به صرع پیشگیری کند.

20 تیر 1399

کرونا و تأثیرات آن بر کسب و کارهای ایران، پیشنهادهای استارت آپی برای مقابله با کرونا

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: فرصت های استارت آپی مناسبی در روزهای کرونایی وجود دارد که می تواند به مدیران دولتی، کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای خصوصی یاری کند.

8 خرداد 1399