اگر آیفون شما یکی از این مدل هاست، واتساپ دیگر از آن پشتیبانی نمی کند

به گزارش وبلاگ آپ، گجت نیوز نوشت: اگر صاحب این گوشی های آیفون هستید، از ماه آینده اپلیکیشن واتساپ دیگر از گوشی شما پشتیبانی نخواهد کرد و باید با این پیغام رسان خداحافظی کنید.

اگر آیفون شما یکی از این مدل هاست، واتساپ دیگر از آن پشتیبانی نمی کند

واتساپ انتها پشتیبانی از آیفون های قدیمی را متوقف کرد که به معنای از رده خارج شدن تعداد زیادی مدل آیفون است. اغلب گوشی های هوشمند دیگر به وسیله واتساپ پشتیبانی نمی شوند. این موج خروج از لیست پشتیبانی شونده ها از نوامبر سال گذشته شروع شد که در آن واتساپ گفت از بعضی دستگاه های اجرانماینده سیستم عامل های KaiOS، اندروید و آی او اس پشتیبانی نخواهد نمود. و حالا کمی بعد در فاصله چند ساعت مانده به رونمایی از گوشی های سری آیفون 14، خبر می رسد که این اپلیکیشن حالا فقط روی آی او اس 12 به بعد کار می نماید.

با توجه به این اطلاعیه، بعضی مدل های آیفون به ناچار از جمع پشتیبانی نمایندگان این اپلیکیشن خارج خواهند شد. گرچه بیشتر کاربران از گوشی های جدیدتر آیفون که طی چند سال اخیر عرضه شده اند، استفاده می نمایند؛ اما هنوز هم هستند معدود کسانی که همچنان از آیفون های قدیمی استفاده می نمایند. بدین ترتیب، صاحبان آیفون 5 باید به فکر ارتقا گوشی خود با مدل های جدیدتر باشند.

وب سایت WABetaInfo می گوید:

متأسفانه ما متوجه شده ایم که واتساپ بنا به دلایلی پشتیبانی از بعضی نسخه های قدیمی پلتفرم iOS را طی ماه های آینده متوقف خواهد نمود. ما در خصوص iOS 10 و iOS 11 صحبت می کنیم.

به همین دلیل، اسکرین شاتی نیز منتشر شده که در آن پیام روبرو ظاهر شده است: برای استفاده از واتساپ به جدیدترین نسخه iOS بروزرسانی کنید. این اپلیکیشن از 24 اکتبر 2022 از این نسخه iOS پشتیبانی نخواهد نمود.

صاحبان آیفون 5 اس، 6 و 6 اس بدون مشکل می توانند از واتساپ استفاده نمایند

اگر آیفون شما همچنان از آی او اس 10 یا 11 استفاده می نماید، برای ادامه استفاده از واتساپ حتماً باید آن را حداقل به آی او اس 12 ارتقا دهید. شما بعلاوه می توانید پس از نصب آی او اس 12، از این اپلیکیشن روی گوشی های آیفون 5 اس، آیفون 6 و 6 اس که قدیمی ترین محصولات اپل محسوب می شوند، بهره ببرید. با این حال دیگر آیفون 5 و 5 سی از آی او اس 12 پشتیبانی نمی نمایند و در نتیجه واتساپ نیز آن ها را تا سرانجام اکتبر کنار خواهد گذاشت. کاربران این دو گوشی تا آن موقع مهلت دارند اطلاعاتشان را به دستگاه دیگری انتقال دهند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اگر آیفون شما یکی از این مدل هاست، واتساپ دیگر از آن پشتیبانی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر آیفون شما یکی از این مدل هاست، واتساپ دیگر از آن پشتیبانی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید