بمب بزرگ جابجایی در رئال مادرید! ، فوق ستاره فوتبال دنیا پایان کهکشانی ها را انتخاب کرد!

به گزارش وبلاگ آپ، مهاجم پاری سن ژرمن در گفت وگویی که با رییس باشگاه رئال مادرید داده به او قول داده است که این بار راهی کهکشانی ها خواهد شد و این باعث شده تا دوباره بحث حضور این بازیکن به صورت جدی در رئال مادرید مطرح گردد.

بمب بزرگ جابجایی در رئال مادرید! ، فوق ستاره فوتبال دنیا پایان کهکشانی ها را انتخاب کرد!

به گزارش وبلاگ آپ آنلاین، کیلیان ام باپه بازیکنی است که رئال مادرید مدت هاست به جذب او علاقه دارد.

  • تصاویر | جنجالی ترین گل سال فوتبال دنیای شد! | امباپه داور و بازیکنان دو تیم را شوکه کرد

از زمانی که کریستیانو رونالدو از رئال مادرید جدا شد از ام باپه به عنوان برترین جایگزین برای او یاد شد و حتی طرفداران رئال مادرید هم در نظرسنجی های مختلف او را برترین خرید برای جایگزینی رونالدو دانستند.

رئال مادرید در سال های اخیر بارها برای جذب ام باپه ابراز علاقه نشان داده است. رئال دو پیشنهاد رسمی به ام باپه داد اما پیروز به جذب او نشد. نخستین پیشنهاد فلورنتینو پرس 180 میلیون یورو بود که باشگاه پاری سن ژرمن آن را رد کرد.

باشگاه رئال مادرید امیدوار بود که ام باپه در تابستان سال قبل بعد از خاتمه قراردادش با پاری سن ژرمن به صورت مجانی راهی این تیم گردد و حتی توافقاتی بین این بازیکن و فلورنتینو پرس هم در این زمینه وجود داشت اما در نهایت همه از جمله امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه دست به دست هم دادند تا ام باپه در پاری سن ژرمن ماندنی گردد و قراردادش را تمدید کند.

ماندن ام باپه در پاری سن ژرمن باعث خشم طرفداران رئال مادرید از او شد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت که این بار بحث حضور ام باپه در رئال مادرید بسیار جدی تر شده است و حتی خود این بازیکن به فلورنتینو پرس قول داده است تا زمینه این انتقال را مهیا کند.

به نظر می رسد که قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا ام باپه اصرار به جدایی از پاری سن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید کند و بعید نیست که در تابستان امسال این انتقال صورت نگیرد.

ام باپه یکی از برترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا است و حضورش در رئال مادرید می تواند خط حمله تیم را بسیار قوی تر کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بمب بزرگ جابجایی در رئال مادرید! ، فوق ستاره فوتبال دنیا پایان کهکشانی ها را انتخاب کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب بزرگ جابجایی در رئال مادرید! ، فوق ستاره فوتبال دنیا پایان کهکشانی ها را انتخاب کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید