جنگل نیرنگ نوشهر یکی از تفرجگاه های استان مازندران به شمار می رود

به گزارش وبلاگ آپ، سیری در ایران/ براساس اخبار و گزارش های واصله، جنگل نیرنگ نوشهر یکی از تفرجگاه های استان مازندران به شمار می رود.

جنگل نیرنگ نوشهر یکی از تفرجگاه های استان مازندران به شمار می رود

جنگل خانیکان یا جنگل نیرنگ نوشهر در تمامی فصول سال علی الخصوص پاییز زیبایی های منحصر بفرد و خاص خود را دارد و هر ساله پذیرای گردشگران و بازتماشامایندگان بسیاری از سراسر ایران هست. پارک جنگلی نیرنگ در پنج کیلومتری شهرستان نوشهر و در حوالی جاده نیرنگ قرار گرفته و جز روستای کوشکسرا هست. زیبایی پارک جنگلی خانیکان چشم هر بیننده ای و ناظری را به خود جلب می نماید بطوریکه دیگر توان دل کندن از آن منظره ها زیبا را ندارد. صدای رودخانه خروشان کرکرود، درختان سر به فلک کشیده، تلالو نور خورشید از میان درختان، صدای گوش نواز طبیعت زنده و پرندگان همه و همه در کنار یکدیگر در هر ثانیه روح تازه ای را به آدمی تزریق می کنند.

گردشگران، بازتماشامایندگان و مشتاقان تماشا منظره ها طبیعی پارک جنگلی نیرنگ بعد از پیمودن مسیری حدود پنج کیلومتر از شهرستان نوشهر، وارد جاده نیرنگ می گردند و بعد از گذشتن از روستای نیرنگ و طی مسیری حدود پانزده کیلومتر، به پارک جنگلی خانیکان می رسند. گردشگران می توانند علاوه بر لذت بردن از منظره ها و طبیعت دلپذیر روستای نیرنگ و مسیر روستای نیرنگ تا خانیکان، در کنار رودخانه کرکرود اتراق نموده و لحظاتی خوشی را در کنار آن همه زیبایی سپری کنند.

منبع: همگردی

به "جنگل نیرنگ نوشهر یکی از تفرجگاه های استان مازندران به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگل نیرنگ نوشهر یکی از تفرجگاه های استان مازندران به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید