سامسونگ ممکن است 15 دی ماه از سری گلکسی S23 رونمایی کند

به گزارش وبلاگ آپ، سامسونگ در حال توسعه گوشی های هوشمند پرچم دار تازه خود یعنی سری گلکسی S23 است و میخواهد آن ها را به عنوان پرچم داران سال 2023 در آینده برای رقابت با پرچم داران سایر برندها روانه بازار کند. به همین دلیل شرکت مخابراتی کره ای KT پوستری از گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس به اشتراک گذاشته که روی آن اطلاعاتی در خصوص تاریخ رونمایی و بعضی جزئیات در خصوص خرید این گوشی ها درج شده است. بر این اساس، سامسونگ احتمالا 15 دی ماه (5 ژانویه) رویداد گلکسی آنپکد خود را برای معرفی سری گلکسی S23 برگزار خواهد نمود.

سامسونگ ممکن است 15 دی ماه از سری گلکسی S23 رونمایی کند

با فرض صحت داشتن این پوستر که از یک شرکت مخابراتی بسیار معتبر کره ای منتشر شده، کاربران علاقه مند به گوشی های نو سامسونگ می توانند از تاریخ 3 دی ماه 1401 (23 دسامبر) گوشی هوشمند مورد نظر خود را پیش سفارش دهند. شرکت KT، بر خدمات تجارت مخابرات و فناوری اطلاعات تمرکز دارد و دارای بیشترین سهم تلفن محلی و اینترنت در کره جنوبی است.

این پوستر منتشر شده بعلاوه نشان می دهد که اولین دوره فروش این گوشی 15 دی ماه به سرانجام می رسد و ممکن است در همین روز دوره پیش فروش نو سری گلکسی S23 شروع گردد. این احتمال نیز وجود دارد که در همین تاریخ شاهد برگزاری رویداد گلکسی آنپکد و رونمایی از گوشی های پرچم دار سال 2023 سامسونگ باشیم.

شایعات و برآورد هایی که تا به امروز در خصوص سری گلکسی S23 در رسانه های خبری مطرح شده، به طراحی متفاوت پنل پشتی گوشی های این سری اشاره می نمایند. در حقیقت گفته می گردد که هر سه مدل گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا زبان طراحی سیستم دوربین خود را از گلکسی S22 اولترا الهام گرفته اند. این به این معنی است که سیستم دوربین این گوشی ها برآمدگی نخواهد داشت و سنسورها بدون اینکه در ماژول خاصی قرار داشته باشند، به صورت عمودی در سمت چپ-بالای پنل قرار خواهند گرفت.

با آنالیز پوستر به اشتراک گذاشته شده به وسیله شرکت KT، می توان طراحی نو ماژول دوربین این گوشی ها را تأیید کرد، اما برای اطمینان از این موضوع باید کمی بیشتر و تا اعلام رسمی شرکت سامسونگ منتظر بمانیم. گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس همانطور که در این پوستر دیده می شوند، مجهز به یک سیستم دوربین سه گانه خواهند بود که به وسیله حلقه های فلزی احاطه شده اند. پنل پشتی این گوشی ها همچون سری گلکسی S22 براق به نظر می رسد و گلکسی S23 پلاس نیز رنگ سبز ویژه خود را حفظ نموده است.

این پوستر بعلاوه نشان می دهد که مشتریان اولین دوره فروش این سری ممکن است یک جفت هدفون گلکسی بادز پرو 2 را به صورت رایگان یا با قیمت پایین تر دریافت نمایند، اگرچه جوایز پیش فروش این محصولات ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد. علاوه بر این، افشاگران بعضی اطلاعات گوشی گلکسی S23 را فاش نموده اند که بر اساس آن ها مدل استاندارد گلکسی S23، به یک نمایشگر 120 هرتزی AMOLED فراوری شده به وسیله سامسونگ دیسپلی مجهز خواهد بود که 6.1 اینچ مقدار دارد و از رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، تراکم پیکسلی 422 ppi، نسبت تصویر 19.5:9 حداکثر روشنایی نمایشگر 1750 نیت پشتیبانی خواهد نمود.

گوشی های این سری از پردازنده پرچم دار اسنپدراگون 8 نسل 2 یا اگزینوس 2300 به عنوان قلب تپنده بهره خواهند برد. آن طور که گفته می گردد پردازنده نو کوالکام یک هسته Cortex-X3، دو هسته Cortex-A720، دو هسته Cortex-A710 و 3 هسته Cortex-A510 را در خود گنجانده است. پیش تر در گزارش های مختلفی اشاره شد که این گوشی هوشمند با باتری بزرگ تری نسبت به نسل قبلی روانه بازار خواهد شد.

بعلاوه طبق گفته ها، باتری این گوشی هوشمند از شارژر 25 واتی برای تأمین انرژی مجدد خود استفاده می نماید. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند در 4 رنگ بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن عرضه خواهد شد.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ ممکن است 15 دی ماه از سری گلکسی S23 رونمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ ممکن است 15 دی ماه از سری گلکسی S23 رونمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید