سریال میلدرد پیرس با بازی کیت وینسلت

به گزارش وبلاگ آپ، برای دومین بار، رمان جیمز ام. کین مورد اقتباس قرار گرفته است. نخستین بار، از روی رمان، فیلمی در سال 1945 ساخته شد که جوآن کراوفورد در آن نقش آفرینی کرد و برای انتخابش اسکار برترین هنرپیشه زن را از آن خود نمود. نسخه کنونی، مینی سریالی 5 قسمتی برای شبکه HBO است که تاد هاینز آن را کارگردانی نموده. این یازدهمین تجربه کارگردانی هاینز است و این کارگردان 50 ساله، برای اولین بار است که سریال می سازد. معروف ترین کارهای او دور از بهشت در سال 2002 با بازی جولین مور و من آن جا نیستم با حضور هیث لجر فقید است. مسلماً حضور بازیگری چون کیت وینسلت، خیلی ها را منتظر شروع این سریال نگاه داشته بود. نمایش این سریال از یکشنبه، 27 مارچ و ساعت 9:00 شب از شبکه HBO شروع شده است و دو قسمت آن نیز روی آنتن رفته.

سریال میلدرد پیرس با بازی کیت وینسلت

سال های آغازین دهه 1930، با رکود مالی و بیکاری افراد زیادی در آمریکا همراه بود. خانواده پیرس هم اصلاً روزگار خوبی ندارند. آقای پیرس (برایان اُبراین) مهندس سازه موفقی بود که اکنون بیکار است و به همسرش خیانت می نماید. همسرش میلدرد (کیت وینسلت) آشپز فوق العاده ای است و پای ها و کیک های خوشمزه ای می پزد و می فروشد. او از خیانت همسرش مطلع است. در مشاجره ای، مرد او و دو دخترشان را ترک می نماید و حالا میلدرد در این بحران مالی باید در پی کار و کسب عایدی و حفظ زندگی و بچه هایش باشد…

کیت وینسلت عالی است، درست همان قدر که در جاده رولوشنری درخشان بود. وینسلت، استاد بازی در نقش زنان تحت شرایط دراماتیک و در کوشش برای اثبات خود و استقلالشان است. میلدرد زن جاه طلبی است. شرایط سخت مالی، رویایش را برای موفقیت کمرنگ نمی نماید، شرایط سخت را تحمل می نماید و زنانگی اش را حفظ می نماید. طبعاً این سریال بین خانم ها طرفداران زیادی خواهد داشت و آمار بینندگان هم، گویای همین موضوع است. بازی دختر بزرگش، ویدا، که نقشش را در دوران کودکی مورگان ترنر بازی می نماید خوب است، مخصوصاً مشاجره اش با مادر در اپیزود دوم سریال. تدوین و تصاویر، بسرعت بیننده را در جریان شرایط قرار می دهد و در بیان اوضاع سخت اجتماعی و شخصی میلدرد و نمایش زندگی در دهه 30، بسیار خوب عمل می نماید. البته طبعاً باید محدودیت های سنی را برای تماشای سریال، مدّ نظر داشت.

در سریال علاوه بر وینسلت، گای پیرس و ملیسا لئو هم حضور دارند. البته نقش لئو فرعی است. میلدرد پیرس، مسلماً سریالی است که طرفداران وینسلت را راضی خواهد نمود، یک سریال از سال های 30 که زنان آن موجودات کوچولو و خوشگل و احمق اغلب فیلم های آن سال ها نیستند. زنان سریال، واقعاً زنده اند و برای زندگی می جنگند. میلدرد پیرس یک سریال خوب و واقع گرا است.

منبع: یک پزشک

به "سریال میلدرد پیرس با بازی کیت وینسلت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال میلدرد پیرس با بازی کیت وینسلت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید