شکیرا نمی گذارد آب خوش از گلوی پیکه و کلارا پایین برود!

به گزارش وبلاگ آپ، شکیرا پیامی را در شبکه های اجتماعی خود منتشر نموده که بسیاری آن را کنایه ای به نامزد تازه جرارد پیکه تعبیر نموده اند.

شکیرا نمی گذارد آب خوش از گلوی پیکه و کلارا پایین برود!

به گزارش خبرورزشی، شکیرا عکسی را در اینستاگرامش منتشر نموده و دوباره کلارا چیا، شریک زندگی جرارد پیکه، را در مرکز توجهات قرار داده است.

این خواننده کلمبیایی عکسی از صورت خودش را در اینستاگرام پست نموده که یک سمت صورتش در این عکس روشن است و در سمت دیگر به طور طبیعی سایه افتاده است. تا اینجا هیچ چیزی غیرعادی نیست. آنچه که مورد توجه قرار گرفته شرح عکس است.

متن همراه تصویر تنها شامل یک کلمه است: Chiaroscuro. به بیان دقیق تر، این نام به تکنیک خاصی از نقاشی اشاره دارد که در دوران باروک به اوج خود رسید. تکنیک تیره-روشن، که از ترکیب نور و سایه به وجود می آید. با وجود اینکه این شرح منطقی است، خیلی ها آن را اشاره دیگری به نام کلارا چیا، نامزد نو پیکه، در نظر گرفته اند، چرا که شکیرا قبلا در آهنگ جنجالی اش با بیزاررپ نیز با نام کلارا چیا بازی نموده بود.

در هر صورت شکیرا هیچ شرح دیگری در خصوص این تصویر و این کلمه ارائه ننموده است و همانطور که خیلی ها معتقدند، هدفش هم همین بود که با این کار دوباره نام کلارا چیا را بر سر زبان ها بیاندازد و باعث گردد که همه در خصوصش صحبت نمایند.

بعضی از این خواننده کلمبیایی حمایت نموده اند، اما بعضی دیگر معتقدند که زمان آن فرا رسیده که او تمرکزش را از نامزد نو پیکه بردارد و به زندگی خودش ادامه بدهد. این در حالی است که اطرافیان شکیرا منکر رابطه عاشقانه او با مرد دیگری شده اند.

منبع: فرارو

به "شکیرا نمی گذارد آب خوش از گلوی پیکه و کلارا پایین برود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکیرا نمی گذارد آب خوش از گلوی پیکه و کلارا پایین برود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید