عرضه وان پلاس نورد 2 CE تا فوریه 2022 به تعویق افتاد

به گزارش وبلاگ آپ، این طور که به نظر می رسد وان پلاس میخواهد عرضه گوشی میان رده خود یعنی وان پلاس نورد 2 CE را تا فوریه 2022 به تعویق بیندازد.

عرضه وان پلاس نورد 2 CE تا فوریه 2022 به تعویق افتاد

خبر در یک نگاه

  • وان پلاس تاریخ رونمایی و عرضه گوشی وان پلاس نورد 2 CE را به تعویق انداخت.
  • این گوشی قرار بود در ژانویه سال آینده و در جریان رویداد CES 2022 رونمایی گردد اما این تاریخ یک ماه به تعویق افتاد.
  • وان پلاس نورد 2 CE با قیمت 300 یورو در بازار هندوستان و اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت.
  • هنوز تاریخ دقیق رونمایی یا عرضه این گوشی اعلام نشده است.

اوایل این ماه خبری منتشر شد که در آن شاهد رندر گوشی وان پلاس نورد 2 CE بودیم. میان رده ای فوق گویا قرار است در سه ماه نخست سال آینده میلادی رونمایی و راهی بازار گردد. البته در ابتدا گفته می گردد در رویداد CES 2022 که در اولین ماه سال 2022 برگزار می گردد، شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود اما به نظر می رسد این اتفاق رخ نخواهد داد.

خبر مربوط به این موضوع را وب سایت معتبر 91Mobile پوشش داده است بنابراین می توانیم به آن اعتماد کنیم. طبق خبرهای منتشر شده، این گوشی که از آن به عنوان وان پلاس ایوان هم یاد می گردد قرار است با قیمت نه چندان زیاد 300 یورو در بازارهای هندوستان و اروپا به فروش برسد. بعضی از تعیینات فنی این گوشی پیش از این در خبرها لو رفته بود اما در ادامه به طور خلاصه به آنالیز یک سری از آن ها می پردازیم.

قلب تپنده این محصول را پردازنده میان رده Dimensity 900 5G تشکیل می دهد که می توان آن را برای رسیدگی به کارهای نسبتا سنگین مناسب دانست. این تراشه اگرچه بالارده نیست اما می توان آن را به نوعی یک نسخه قدرتمندتر از تراشه خوب اسنپدراگون 750G دانست که در میان رده های قدرتمندی چون گلکسی A52 5G استفاده شده و عملکرد تقریبا خوبی هم دارد. از دیگر قابلیت های وان پلاس نورد 2 CE می توان به نمایشگر 6.4 اینچی از نوع OLED با رفرش ریت 90 هرتز اشاره نمود که با در نظر گرفتن قیمتی که دارد، مناسب ارزیابی می گردد.

ترکیب رم و حافظه داخلی این گوشی 6/128 گیگابایت است که در گران قیمت ترین مدل، مقدار حافظه داخلی به 256 گیگابایت افزایش پیدا می نماید اما ظاهرا مقدار رم تغییری نخواهد نمود. باتری که به عنوان منبه تغذیه در این گوشی ایفای نقش خواهد نمود 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت که خوشبختانه وان پلاس برای آن یک شارژر 65 واتی هم در نظر گرفته است تا کاربران با بالاترین سرعت ممکن گوشی خود را شارژ نمایند.

در بخش دوربین هم وان پلاس نورد 2 CE محصولی دست و پا بسته نیست چرا که شرکت چینی روی پنل پشتی آن سه دوربین تعبیه نموده است که به ترتیب شامل دوربین اصلی با سنسوری به بزرگی 64 مگاپیکسل ساخت شرکت OmniVision، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو می شوند. البته در بعضی از گوشی های میان رده از دوربین های قدرتمندی استفاده می گردد که می توان به میان رده های شیائومی به عنوان مثال اشاره نمود اما وان پلاس غالبا گوشی های میان رده خود را با همین تعیینات فنی در بخش دوربین راهی بازار می نماید. بعلاوه به عنوان دوربین سلفی هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی ایفای نقش می نماید که درون حجفره ای درست در مرکز نمایشگر تعبیه خواهد شد.

هنوز تعیین نیست وان پلاس دقیقا در چه روزی از این گوشی خود رونمایی می نماید اما به طور تقریبی همان طور که گفته شد باید فوریه سال آینده میلادی یعنی حوالی بهمن ماه را به عنوان ماه رونمایی از این محصول در نظر داشته باشیم. انتظار می رود طی روزها یا هفته های آینده خبرهای بیشتری در رابطه با این گوشی منتشر گردد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه وان پلاس نورد 2 CE تا فوریه 2022 به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه وان پلاس نورد 2 CE تا فوریه 2022 به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید