محور کندوان بازگشایی شد، کجور و مرزن آباد در حال بازگشایی

به گزارش وبلاگ آپ، خبرنگاران/مازندران در پی مسدود شدن بسیاری از محورهای مواصلاتی بخش های کوهستانی مرزن آباد، کجور، نوشهر و بعلاوه جاده چالوس به کرج طی روزهای اخیر به علت بارش سنگین برف، خاتمه با کوشش نیروهای راهداری و بخشداری های منطقه بخش اعظم راه های اصلی و فرعی به روستاها بازگشایی و تا خاتمه امروز مابقی راه های روستایی نیز بازگشایی خواهد شد.

محور کندوان بازگشایی شد، کجور و مرزن آباد در حال بازگشایی

فرماندار چالوس در گفت و گو با وبلاگ آپ، ضمن اشاره به بارش برف حدود 80 سانتی متری در بیشتر راه های کوهستانی چالوس، روستاهای مرزن آباد و از جمله کندوان اظهار کرد: شب گذشته با کوشش نیروهای راهداری راستا چالوس به کرج در کندوان که طی دو روز گذشته به دلیل بارش برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

سیدرسول حسینی اضافه نمود: تا شب گذشته با وجود اینکه بیشتر تمرکز ما بر روی بازگشایی راستا کندوان بود اما با کوشش تجهیزات بخشداری، دهیاری ها و مردم بیشتر راه های روستایی مرزن آباد بازگشایی شد و تنها چند روستا از جمله روستاهای آغوزداربن، گلامره و 2 روستای اطراف آن و بعلاوه پنجک به جای مانده است که امروز به اتمام می رسد.

وی گفت: به دلیل بارش برف و پاره شدن سیم های برق، قطعی برق در بعضی روستاها رخ داد که با یاری نیروهای شرکت برق این مشکل رفع شد و در حال حاضر همه روستاها از برق برخوردار هستند.

حسین بیژنی بخشدار کجور نیز در گفت و گو با وبلاگ آپ به آخرین شرایط روستاهای بخش کجور نوشهر اشاره نمود و گفت: از همان ساعات اولیه بارش برف سنگین در منطقه ، نیروهای راهداری با یک دستگاه گریدر، لودر و خودروی مکانیزه در منطقه حضور یافتند و نسبت به بازگشایی و نمک پاشی راه های اصلی اقدام کردند که در حال حاضر همه محورهای اصلی و اغلب راه های فرعی به روستاها باز است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر تنها چند روستا از جمله فیروزآباد، چتن، نیرس و بسطام به دلیل محدودیت تجهیزات و بالا بودن ارتفاع برف بازگشایی نشده است که امروز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئله ای بابت قطعی گاز در دو شهر پول و کجور به لحاظ حمل خودروی گاز بوجود نیامد خاطر نشان کرد: تنها در روستای لشکنار قطعی برق گزارش شد که بلافاصله با حضور اکیپ های اداره برق مشکل رفع شد.

بخشدار کجور با اشاره به کمبود تجهیزات اختصاصی برای منطقه کجور گفت: این بخش با 54 روستا و دو شهر فاقد امکانات اختصاصی و دستگاه های راهداری از جمله نمک پاش و گریدر است که باید در صورت وقوع این گونه حوادث از اداره راهداری نوشهر تامین گردد.

بیژنی از مردم و دهیاران روستاهای بخش کجور خواست تا با توجه به محدودیت امکانات و تجهیزات، در صورت بارش برف از ظرفیت مردمی و بخش خصوصی بهره ببرنند زیرا امکانات بخشداری آنقدر نیست که در مدت زمان کوتاه به همه روستاها برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محور کندوان بازگشایی شد، کجور و مرزن آباد در حال بازگشایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور کندوان بازگشایی شد، کجور و مرزن آباد در حال بازگشایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید