هفته گردشگری با انواع جشنواره و رویدادهای مختلف برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ آپ، ایلنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، هفته گردشگری با انواع جشنواره و رویدادهای مختلف برگزار می گردد.

هفته گردشگری با انواع جشنواره و رویدادهای مختلف برگزار می گردد

بزرگداشت روز جهانی و هفته گردشگری 1401 از 5 مهر شروع و تا 11 مهر ادامه خواهد داشت. قرار است طی هفته گردشگری جشنواره های موضوعی متنوعی در استان های مختلف در قالب محلی، منطقه ای و ملی برگزار گردد. چنانکه آیین قالیشویان مشهد اردهال اصفهان روز آدینه 8 مهر، دومین رویداد ایران و گردشگری خوراک در سده نو در تهران روز یکشنبه 10 مهر، نواختن زنگ گردشگری در مدارس برگزاری تور آشنایی با مشاغل گردشگری و کمپین گردشگری مرغک مسافر در تمام استان های کشور در طول هفته، اختتامیه جشنواره ستوده در تهران روز شنبه 9 مهر، جشنواره توسعه گردشگری ایران کهن با نگاه دانش بنیان و افتتاح مدرسه پاییزه گردشگری در تهران شنبه 9 مهر به صورت ملی برگزار خواهند شد.

بعلاوه جشنواره شکرگزاری انار در یزد و جشنواره برداشت انار در کردستان روز یکشنبه 10 مهر، جشنواره سفره کردی در کردستان در روز آدینه 8 مهر، فستیوال غذای جنوب شرق آسیا در سیستان و بلوچستان در روز 8 مهر، همایش شمس و مولانا در آذربایجان غربی در روز آدینه 8 مهر بصورت منطقه ای برگزار خواهند شد. بیش از 43 رویداد نیز در قالب محلی اجرا می شوند.

منبع: همگردی

به "هفته گردشگری با انواع جشنواره و رویدادهای مختلف برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته گردشگری با انواع جشنواره و رویدادهای مختلف برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید