هیچ محدودیتی در ساخت زیردریایی نداریم

به گزارش وبلاگ آپ، امیر دریادار ایرانی گفت: نیروی دریایی ارتش در ساخت زیردریایی تمامی موانع را کنار زده است و تجهیزات مورد احتیاج را با بهره گیری از ظرفیت های داخلی می سازد.

هیچ محدودیتی در ساخت زیردریایی نداریم

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جهاد خودکفایی این نیرو گفت: نیروی دریایی ارتش با توجه به فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) بر اساس تفکرات انقلابی و مدیریت جهادی پیش می رود و کوشش می نماید تا با بهره گیری از نیرو های جوان و مستعد در جهت اعتلای توان دفاعی و افزایش اقتدار دریایی حرکت کند.

وی اضافه نمود: نیروی دریایی ارتش در سه حوزه زیرسطح، سطح و هوا تمام کوشش خود را معطوف نموده و امروز در بخش زیردریایی تمامی موانع را کنار زده است و تجهیزات مورد احتیاج را در این رابطه با بهره گیری از ظرفیت های داخلی طراحی نموده و می سازد. نیروی دریایی ارتش در حوزه سطحی ساخت ناوشکن های کلاس جماران را پشت سر گذاشته و امروز در حال ورود به عرصه ساخت ناوشکن های سنگین است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش توضیح داد: نیروی دریایی ارتش قادر به رفع کردن احتیاج های خود در حوزه زیر سطحی است و در حوزه ساخت پهپاد، هواناو، بالگرد، هواپیما و سایر احتیاجمندی ها نیز با تمام توان گام برمی دارد.

منبع: فرارو

به "هیچ محدودیتی در ساخت زیردریایی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ محدودیتی در ساخت زیردریایی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید