واکنش عصبی یحیی به خرید تازه برای پرسپولیس

به گزارش وبلاگ آپ، باشگاه پرسپولیس همچنان در کوشش است تا با پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون سرمربی پیشین سرخپوشان و خواکین دستیار او بتواند پنجره نقل و انتقالاتی را برای ثبت قرارداد دو بازیکن تاجیکستانی و خریدهای بعدی یحیی گل محمدی باز کند.

واکنش عصبی یحیی به خرید تازه برای پرسپولیس

منوچهر صفروف و وحدت هنانوف با وجود همراهی پرسپولیس در هفته های اخیر به علت مشکل به وجود آمده نمی توانند در ترکیب این تیم به میدان بفرایند.موضوعی که عصبانیت سرمربی پرسپولیس را به همراه داشته است و کاسه صبر او را لبریز نموده است. سرمربی سرخپوشان که تحت فشار به خاطر نتایج این تیم در پنج هفته ابتدایی است از مجید صدری سرپرست باشگاه خواسته تا اجازه تأخیر در فرایند انتها یافتن محرومیت این باشگاه ندهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس قول داده بود بازیکنان تاجیکستانی می توانند مقابل مس رفسنجان بازی نمایند اما صفروف و هنانوف همچنان با محرومیت باشگاهی پرسپولیس روبرو ماندند تا تنها نظاره گر عملکرد هم تیمی های خود باشند.

این محرومیت به طور قطع تا بازی با صنعت نفت آبادان نیز ادامه خواهد داشت و آنها در هفته ششم نیز غایب خواهند بود تا عصبانیت یحیی از نداشتن تازه واردهای آسیایی خود به اوج برسد.

گل محمدی که همچنان با دو جای خالی در فهرست بزرگسالان خود روبروست، درخواست باشگاه برای معرفی بازیکن تازه را جهت انجام مذاکره رد نموده و خواسته است تا هرچه زودتر نسبت به ثبت قرارداد تاجیکی ها با انتها یافتن محرومیت از سوی فیفا اقدام نمایند و کاری به جذب مهره تازه نداشته باشند.

باید دید وعده تازه مجید صدری برای حل مشکل پرداخت طلب کالدرون تا شنبه هفته آینده به کجا ختم می گردد و پرسپولیس چه زمانی از بند محرومیت نقل و انتقالاتی خلاص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش عصبی یحیی به خرید تازه برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عصبی یحیی به خرید تازه برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید