چه میزان بنزین در کارت های سوخت ذخیره می گردد؟

به گزارش وبلاگ آپ، با وجود احتمال شیوع ویروس کرونا در کشور و تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا و درخواست از هموطنان برای لغو سفرهای نوروزی این سوال مطرح است که شرایط سهمیه بنزین موجود در کارت های سوخت خودروهای شخصی چگونه ذخیره خواهد ماند؟

چه میزان بنزین در کارت های سوخت ذخیره می گردد؟

به گزارش وبلاگ آپ مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، گفت: در ابتدای فروردین ماه 99 هم به روال هر ماه سهمیه 60 لیتر سوخت در کارت های دارندگان خودروهای شخصی شارژ خواهد شد و اگر شهروندی از ابتدای سهمیه بندی در آبان ماه 98 تا امروز حتی یک لیتر هم از سهمیه کارت سوخت خود استفاده ننموده باشد تا سرانجام فروردین ماه 99 بدون نگرانی از کسر موجودی سوخت فرصت استفاده از ان را خواهد داشت.

عبدالله احمدی کمرپشتی اضافه نمود: نرم افزارهای کارت سوخت طوری طراحی شده اند که سهمیه شش ماه و تا حداکثر 360 لیتر بنزین در آن ها ذخیره می ماند.

مدیر پخش فرآورده های نفتی ادامه داد: پس از شش ماه و در صورت عدم استفاده افراد از سهمیه 360 لیتر، سهمیه سوخت اردیبهشت اعمال ولی سهمیه آبان 98 که استفاده نشده حذف می گردد مگر اینکه که دارنده خودرو درصندلی های عرضه سوختگیری و از سهمیه بنزین خود استفاده کند.

احمدی کمرپشتی گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه سهمیه بندی از آبان ماه شروع شده و تا آخر فروردین شش ماه از آن می گذرد پس بنزین ذخیره در کارت های سوخت خودرو در صورتیکه دارنده خودرو شخصی از هیچ سهمیه ای استفاده ننموده باشد تا سرانجام فروردین به مرز 360 لیتر رسیده حفظ خواهد شد. به این ترتیب از اول اردیبهشت سهمیه ماه هفتم در کارت های سوخت خودروهای شخصی اعمال ولی سهمیه ماه آبان در صورت عدم استفاده حذف می گردد.

مدیر پخش فرآورده نفتی استان یادآوری کرد: ذخیره سازی شش ماهه سهمیه بنزین در کارت های سوخت فقط برای خودرو های شخصی است و سهمیه سوخت خودرو های عمومی مانند تاکسی ها و وانت بارها سهمیه از ماه قبل به ماه بعد منتقل نمی گردد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در سرانجام با تاکید بر اینکه هیچ مسئله ای در تامین سوخت در هرمزگان و جزایر وجود ندارد گفت: در ایام نوروز هم مانند همواره سوخت رسانی مانند روال سابق انجام می گردد و هیچ محدودیت ساعتی و تعطیلی برای صندلی های عرضه سوخت در نظر نداریم و آنها بطور شبانه روزی در خدمت مردم هستند

احمدی کمرپشتی درباره شهروندانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش نموده اند، مطرح کرد: آن دسته از دارندگان کارت سوخت که رمز کارت خود را فراموش نموده اند برای بازیابی رمز دیگر نیازی به مراجعه به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و ارائه مدارک ندارند.

وی اضافه نمود: شهروندان می توانند براساس تغییراتی که در نرم افزار صندلی های عرضه سوخت اجرا شده در صورت فراموشی رمز کارت سوخت خود، از چهار رقم آخر کد ملی مالک اولیه خودرو برای سوختگیری استفاده نمایند.

این مقام مسئول در سرانجام گفت: در منطقه هرمزگان به عنوان گذرگاه اصلی تامین و توزیع سوخت در بخش عظیمی از کشور مسئولیت همکارانم از همه بیشتر و با اهمیت تر است.

منبع: همشهری آنلاین

به "چه میزان بنزین در کارت های سوخت ذخیره می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه میزان بنزین در کارت های سوخت ذخیره می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید