از غیبت نوشادی تا حضور حردانی در اردوی آبی ها

به گزارش وبلاگ آپ، صالح حردانی با وجود صادر نشدن کارت بازی اش در مسابقه آبی ها مقابل پیکان، در اردوی تیمش حضور پیدا نموده است.

از غیبت نوشادی تا حضور حردانی در اردوی آبی ها

به گزارش وبلاگ آپ، در جریان بازی معوقه هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر دو تیم استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در خاتمه نیمه اول با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

صالح حردانی بازیکن نو تیم فوتبال استقلال چند روز پیش رسما به جمع آبی پوشان پیوسته بود، به علت صادر نشدن کارت بازی اش نتوانست برای آبی ها به میدان برود. این بازیکن با وجود این مساله در اردوی تیمش حضور پیدا نموده بود.

بهزاد نوشادی، مربی بدنساز آبی پوشان در کادرفنی آبی ها در این بازی حضور نداشت و معین نیست علت اصلی غیبت این مربی چه چیزی بوده است.

در نیمکت استقلال بازیکنانی همانند سید حسین حسینی، روزبه چشمی، امین قاسمی نژاد، جعفر سلمانی، امیرعلی صادقی، رودی ژستد، ارسلان مطهری، رضا آذری و سبحان خاقانی حضور دارند.

فابیو جانواریو بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال که مدتی است به ایران آمده، در ورزشگاه دستگردی حاضر شده است تا این بازی را از نزدیک دیدن کند.

در جریان بازی فرهاد مجیدی و مجتبی حسینی به طور مداوم کنار خط زمین حضور داشتند و نکات مورد نظر خود را به بازیکنان شان گوشزد کردند.

در دقیقه 31 بازی، امیرحسین جدی با با برخورد به بازیکن استقلال نقش زمین شد و کادر پزشکی برای مداوای وی به زمین مسابقه آمد. این بازیکن در ادامه به علت مصدومیت در دقیقه 38 جای خود را به دانیال جهانبخش داد.

با سوت داور به نشانه خاتمه نیمه اول، دو تیم بدون حاشیه خاصی زمین مسابقه را ترک کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از غیبت نوشادی تا حضور حردانی در اردوی آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از غیبت نوشادی تا حضور حردانی در اردوی آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید