سعید فتاحی: صداوسیما حق پخش را نمی دهد، اجازه ورود دوربین مان را هم نداد

به گزارش وبلاگ آپ، سعید فتاحی در مورد توافق استقلال با سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی صحبت کرد.

سعید فتاحی: صداوسیما حق پخش را نمی دهد، اجازه ورود دوربین مان را هم نداد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آپ، سعید فتاحی درباره تبلیغات محیطی استقلال برای بازی امروز مقابل پرسپولیس، گفت: در مورد بحث تبلیغات محیطی همه صحبت ها صورت گرفته و با توجه به قراردادی که استقلال با سازمان لیگ دارد، بازی هایی که به میزبانی این تیم برگزار می گردد، اجرای تبلیغات در دست باشگاه است هر چند حقوق تبلیغات نیز طبق در دست باشگاه بود. سهم سازمان لیگ برای بازی امروز به حساب آنها واریز و تضامین لازم داده شده است.

نماینده باشگاه استقلال ایرادات اعلام شده درباره تبلیغات پشت دروازه و اظهارات ناظر بازی، اضافه کرد: قانون می گوید تبلیغات محیطی باید به گونه ای باشد که مسئله ای برای دید تماشاگر ایجاد نگردد، ما امروز تماشاگر نداریم و با توجه به مصوبه بهداشت، تماشاگر اجازه حضور پیدا ننموده است به همین علت ما حداقل 5 میلیارد ضرر نموده ایم. این ضرر چطور می خواهد جبران گردد؟ باید با تبلیغات جبران گردد. بازی های گذشته هم تیم های دیگر تبلیغ می کردند. چون تماشاگر نداریم ارتفاع تابلوها را بالا برده ایم. آنچه که آقای رفعتی هم گفته اصلاح می گردد چون حق با آنهاست و آمبولانس باید به زمین دید داشته باشد. تابلوهای تبلیغات را به گونه ای می چینیم که مسئله ای برای آمبولانس ایجاد نگردد.

فتاحی گفت: با بازی گذشته، 13 مسابقه را میزبان هستیم که 2 بازی اول را سازمان لیگ تبلیغات نموده است. برای بازی های آینده 130 میلیارد پیشنهاد استقلال بود یعنی هر بازی 10 میلیارد که از این مبلغ سهم سازمان لیگ 25 درصد و 5 درصد هزینه برگزاری بازی ها برای داوران و عوامل برگزاری است که به سازمان لیگ می دهیم. 39 میلیارد تومان باشگاه استقلال باید به سازمان لیگ پرداخت کند بنابراین قبل از هر بازی 3 میلیارد باید پرداخت کنیم. تضمین این 39 میلیارد هم امروز ارائه شد.

فتاحی در مورد پخش زنده باشگاه استقلال و مشکلاتی که ایجاد شده، گفت: باشگاه استقلال میزبان است و دوربین باشگاه باید در استادیوم باشد. صاحب امتیاز استقلال است و با احترامی که برای دوستان صدا و سیما دارم، همان طور که تبلیغات محیطی برای باشگاه است محتوا هم حق باشگا است چون فیفا و ای اف سی تاکید نموده اند حق پخش باید پرداخت گردد. صدا و سیما نه تنها این کار را نمی کند بلکه دوربین باشگاه را هم اجازه ورود نداده است.

فتاحی بعلاوه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما چگونه می گویید باشگاه با عدم حضور طرفداران 5 میلیارد ضرر نموده، گفت:بلیت ها مثل قبل نیست و استقلال 3 رنج قیمت برای بازی های حساس به سازمان لیگ اعلام نموده که به وسیله باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سعید فتاحی: صداوسیما حق پخش را نمی دهد، اجازه ورود دوربین مان را هم نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید فتاحی: صداوسیما حق پخش را نمی دهد، اجازه ورود دوربین مان را هم نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید