مهدی: به پیشنهاد گل محمدی احترام می گذاریم، برنامه مان را تا ابلاغیه نو اجرا می کنیم

به گزارش وبلاگ آپ، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به درخواست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر تعطیلی مسابقات لیگ برتر به خاطر شدت گیری شیوع اُمیکرون واکنش نشان داد.

مهدی: به پیشنهاد گل محمدی احترام می گذاریم، برنامه مان را تا ابلاغیه نو اجرا می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آپ، سهیل مهدی در واکنش به درخواست گل محمدی مبنی بر تعطیلی دو هفته ای لیگ گفت: ما به پیشنهاد سرمربی پرسپولیس احترام می گذاریم، ولی با توجه به اینکه برنامه مسابقات را اعلام کردیم و همینطور درباره رعایت مسائل بهداشتی تابع نظرات ستاد کرونا هستیم، اگر موردی باشد که وزارت بهداشت و ستاد کرونا تذکراتی بدهند، به دیده منت می گذاریم. امیدوارم تیم ها سلامتی کامل داشته باشند. گل محمدی عزیز ماست و از پیشنهاد او ممنون هستیم، ولی چون برنامه مسابقات را اعلام کردیم، تا موقعی که ابلاغیه جدیدی صادر نگردد برنامه مان را اجرا می کنیم.

وی افزود: پروتکل های اُمیکرون را هم کمیته پزشکی ما بازبینی کرد و آخرین دستورالعمل های AFC و فیفا را گرفته اند و ان شاءالله به باشگاه ها ابلاغ می نمایند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال درباره حضور افراد در استادیوم در ملاقات سوپرجام اظهار داشت: یک میزان شرایط و کنترل عزیزانی که علاقه مند هستند، سخت شده است. خوشبختانه تنشی نداشتیم. یک میزان عزیزانی که دعوت شده بودند آمده بودند. ان شاءالله کرونا تمام گردد و این سکوها پر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی: به پیشنهاد گل محمدی احترام می گذاریم، برنامه مان را تا ابلاغیه نو اجرا می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: به پیشنهاد گل محمدی احترام می گذاریم، برنامه مان را تا ابلاغیه نو اجرا می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید