بیانیه برنامه وقت اضافه در واکنش به اتفاقات اخیر

به گزارش وبلاگ آپ، برنامه وقت اضافه رادیو ایران در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه برنامه وقت اضافه در واکنش به اتفاقات اخیر

به گزارش وبلاگ آپ، پس از پخش برنامه وقت اضافه مورخ آدینه 11 مهر از رادیو ایران حرف وحدیث ها و مسائلی مطرح شد که به دور از واقعیت بود و به همین دلیل تیم برنامه ساز این برنامه لازم می داند نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی اعلام نماید.

از روز پنجشنبه 1 مهرماه شایعاتی در فضای مجازی درباره ادعای عجیب باشگاه النصر عربستان منتشر شد. در واقع یک روز قبل از روی آنتن رفتن برنامه وقت اضافه این موضوع در محافل خبری به صورت غیر رسمی اعلام شد و بعضی از سایت ها و کانال های هواداری این موضوع را به عنوان یک شایعه مطرح کردند.

روز آدینه و در ساعت 19:22 سایت رسمی فدراسیون فوتبال بیانیه ای در همین خصوص منتشر و اظهار داشت که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس 12 سپتامبر 2020 (22 شهریور 99) بسته شده است.

برنامه وقت اضافه با توجه به رسالتی که دارد و مهمترین اتفاقات فوتبال کشور را مورد آنالیز قرار می دهد این شایعه و متعاقب آن بیانیه ای که از سوی فدراسیون منتشر شد را آنالیز کرد.

اهمیت موضوع آنقدر بود که برنامه وقت اضافه به آنالیز این موضوع بپردازد و در همین زمینه با سه نفر ارتباط تلفنی برقرار کرد.

برنامه وقت اضافه ضمن تاکید بر حفظ منافع ملی و محکوم کردن هرگونه اقدام ضد منافع ملی اعلام می نماید اظهارات افرادی که روی خط آمدند به معنای تایید آنها از سوی این برنامه نیست و موکدا اعلام می نماید که حفظ منافع ملی و رعایت این مهم در اولویت قرار داشته و خط قرمز برنامه به شمار می رود.

در انتها لازم به یادآوری است که با رد شکایت النصر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معین شد که استناد طرف سعودی به اتفاقات اتفاق افتاده در برنامه هفته گذشته وقت اضافه ادعای واهی و به دور از واقعیت بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیانیه برنامه وقت اضافه در واکنش به اتفاقات اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه برنامه وقت اضافه در واکنش به اتفاقات اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید