برنامه ام این است که برای دخترم عروسک بخرم ، آبادان برزیلته

به گزارش وبلاگ آپ، دراگان اسکوچیچ شامگاه امروز پس از پیروزی تیمش در برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری سرانجام بازی اظهار کرد: به بازیکنان خودم بابت این پیروزی تبریک می گویم. آنقدر به پیروزی در این بازی ایمان داشتم که در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم ما در این بازی برنده هستیم. در نیمه اول هم بازی خوبی داشتیم ولی اشتباهات بچه گانه داشتیم و گل خوردیم به خصوص اینکه سمت چپ تیم در نیمه اول مشکل داشت.

برنامه ام این است که برای دخترم عروسک بخرم ، آبادان برزیلته

وی اضافه نمود: نیمه دوم خیلی خوب بودیم و پیروز شدیم در برابر تیم خوبی به پیروزی برسیم. توپی که در محوطه جریمه به دست سپاهانی ها برسد برای آنها مثل یک ضربه پنالتی است و آنها به خوبی استفاده می نمایند ولی در کل امروز تیم خوبی را بردیم.

اسکوچیچ در خصوص قضاوت داور این بازی نیز گفت: داوری در نیمه اول مسائلی داشت به خصوص در چند صحنه باید به بازیکنان سپاهان کارت زرد نشان می داد که نداد. فوتبال تابع همین اتفاقات است و بدون احساس معنی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین در خصوص مسائل اقتصادی بازیکنان نیز گفت: خوشحالم که انتها بازیکنان ما پول گرفتند و خوشبختانه مسائل اقتصادی آنها با تزریق پول حل شد.

اسکوچیچ در خصوص اینکه برنامه های شما برای نیم فصل دوم چیست؟ مطرح نمود: برنامه بزرگ برای باشگاه دارم و یک برنامه بزرگ هم برای خودم دارم و از تهران به استانبول بروم و بعد به زاگرب بروم و دختربچه ام را ببوسم. این برنامه من است. امروز تاکتیک ما 4-3-2-1 بود که اگر شکل ان را بکشید شبیه یک درخت کریسمس می شد. 6-7 روز استراحت داریم بازیکنان مستحق استراحت هستند. 6 ماه خیلی سخت را گذراندیم. این هفت روز شاید آنها نخواهند من را ببیند و من هم نخواهم آنها را ببینم.

وی در خصوص حمایت طرفداران از تیم صنعت نفت در این بازی اظهار کرد: یک لحظه چشمان خودم را بستم و باز کردم و احساس کردم در بازی های انگلستان هستم. واقعاً طرفداران تیم عالی هستند و انرژی فراوانی به تیم می دادند. باید از حمایت آنها تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این سوال که چقدر احتمال هست که به آبادان بازگردید، بیان نمود: چیز جدیدی شده که بروم و بازنگردم؟ من برمی گردم.

اسکوچیچ در خصوص کدام پیروزی دوران ورزشی خود در فوتبال ایران در برابر قلعه نویی به شما بیشتر چسبید، اظهار کرد: واقعیت این است که این سوال سختی است. سه گل هم به فولاد زدم. نمی دانم نمی گردد مقایسه کرد. در انزلی می گفتند چون شب قبل با قلعه نویی شام خوردیم ممکن است بخواهیم بازی را به او بدهم اما من یک آدم حرفه ای هستم.

اسکوچیچ در خاتمه این نشست خبری در خصوص شایعات حضورش در تیم های دیگر به شوخی گفت: برنامه ام این است که برای دخترم یک شکلات و یک عروسک بخرم. آبادان برزیلته!

به گزارش وبلاگ آپ، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ساعت 16:45 امروز ملاقات معوقه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال را مقابل سپاهان اصفهان در استادیوم تختی برگزار کرد. این ملاقات با پیروزی 4 بر 2 شاگردان دراگان اسکوچیچ در نفت آبادان به اتمام رسید.

عیسی آل کثیر (7)، محمد قریشی (52)، محمد اهل شاخه (70) و طالب ریکانی (82) برای صنعت نفت آبادان و سجاد شهباززاده (28) و محمدرضا حسینی (41) برای سپاهان اصفهان گلزنی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنامه ام این است که برای دخترم عروسک بخرم ، آبادان برزیلته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ام این است که برای دخترم عروسک بخرم ، آبادان برزیلته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید