توصیه هایی برای دو برابر کردن عرضه انرژی پاک در 8 سال آینده

به گزارش وبلاگ آپ، یک گزارش تازه هشدار داده است که عرضه انرژی پاک دنیا باید در هشت سال آینده دو برابر گردد تا این که تغییرات اقلیمی، عرضه انرژی ما را به خطر نیندازد.

توصیه هایی برای دو برابر کردن عرضه انرژی پاک در 8 سال آینده

دانشمندان انجمن دنیای هواشناسی (WMO) در گزارشی تازه تأکید نموده اند که بهره وری انرژی خورشیدی، بادی و آبی کلید انرژی پاک در آینده هستند.

تأثیر تغییرات اقلیمی بر آب و هوا به این معنی است که طراحی سیستم های هشدار اولیه برای جلوگیری از تأثیر رویداد های آب و هوایی شدید بر منابع انرژی، از جمله منابع انرژی تجدیدپذیر، مورد احتیاج است.

این گزارش بر چگونگی توسعه انرژی پاک تا سال 2050 تمرکز دارد و بیان می نماید که سازگاری با انرژی باید اولویت اصلی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی باشد و کشور ها باید سرمایه گذاری در این بخش را افزایش دهند.

پروفسور پتری تالاس، دبیر کل WMO می گوید: بخش انرژی منبع تقریباً سه چهارم انتشار گاز های گلخانه ای در دنیا است.

اگر بخواهیم در قرن بیست و یکم با هدف صفر خالص تا سال 2050 پیشرفت کنیم، تغییر به اشکال پاک فراوری برق مانند خورشیدی، بادی و آبی و بهبود بهره وری انرژی حیاتی است.

گزارش سالانه خدمات آب و هوایی WMO که شامل ورودی های 26 سازمان مختلف است، سال جاری بر انرژی تمرکز دارد.

به گفته کارشناسان، این به این علت است که انرژی کلید توافق نامه های بین المللی در خصوص توسعه پایدار و تغییرات آب و هوایی برای یک سیاره سالم است.

منبع: الیوم السابع

وبلاگ آپ فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توصیه هایی برای دو برابر کردن عرضه انرژی پاک در 8 سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه هایی برای دو برابر کردن عرضه انرژی پاک در 8 سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید