حمایت و مشارکت در فعالسازی مجدد شرکت هپکو

به گزارش وبلاگ آپ، معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو از حمایت و مشارکت سازمان توسعه در فعال سازی مجدد شرکت فراوری تجهیزات سنگین (هپکو) اطلاع داد.

حمایت و مشارکت در فعالسازی مجدد شرکت هپکو

به گزارش گروه مالی وبلاگ آپ، محسن صالحی نیا با اشاره به درخواست سال گذشته نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و موافقت وزیر صمت گفت: ایدرو به اسم متولی پیشبرد فعال سازی مجدد هپکو معین شده است.

وی ادامه داد: ارجاع سفارش های تازه ساخت ماشین آلات معدنی به این شرکت و ساماندهی نحوه واردات انواع ماشین آلات معدنی به کشور و بهره گیری از این فرصت جهت فعال سازی ظرفیت های ساخت و ارائه خدمات به وسیله هپکو از سوی این سازمان پیگیری و محقق شده است.

به گفته وی، پیگیری برای تامین و ارائه ضمانتنامه به مشتریان و اخذ تسهیلات از سیستم بانکی برای تدارک قطعات منفصله خارجی و مواد خام داخلی جهت فراوری و دستیابی به هدف فروش حدود 500 دستگاه انواع محصولات معدنی برای سال 1400 اقدام دیگر ایدرو برای حمایت و فعال سازی شرکت هپکو بوده است.

صالحی نیا اضافه کرد: این اقدامات منجر به انعقاد قرارداد فروش 110 دستگاه انواع ماشین آلات معدنی و راهسازی از جمله عقد قرارداد ساخت گریدر با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، دامپتراک و تراک معدنی برای معادن عظیم کشور بعلاوه فراوری اولین سری بیل های هیدرولیکی 22 تنی در هپکو شده است.

شرکت هپکو به علت پاره ای از مسائل نظیر مدیریت ناکارامد، تحریم های بین المللی، عدم حمایت کافی از فراوریات داخلی و واگذاری نامناسب به بخش خصوصی در سال های گذشته با مسائل عدیده ای همانند کاهش فراوری و حذف این برند از بازار ماشین آلات راهسازی و معدنی روبرو شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمایت و مشارکت در فعالسازی مجدد شرکت هپکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت و مشارکت در فعالسازی مجدد شرکت هپکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید