حمید مطهری اخراج و یک اسپانیایی سرمربی نساجی شد

به گزارش وبلاگ آپ، مدیران باشگاه نساجی با کارلوس هرناندس مربی اسپانیایی برای پر کردن جای حمید مطهری به توافق رسیده اند.

حمید مطهری اخراج و یک اسپانیایی سرمربی نساجی شد

این مربی جوان اسپانیایی که سابقه کار کردن در فوتبال آسیا را هم دارد، تا ساعاتی دیگر وارد ایران خواهد شد و قرمزپوشان قائمشهری را آماده ملاقات هفته بیست و ششم لیگ برتر خواهد نمود. البته که عمده فعالیت هرناندس در تیم های جوانان فوتبال اسپانیا بوده و او حالا در رسمی شدن انتقال به نساجی، مهم ترین چالش دوران حرفه ای خود را در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه خواهد نمود.

مدیران باشگاه نساجی مازندران با وجود اینکه تمایلی به قطع همکاری با حمید مطهری در هفته های خاتمهی فصل نداشتند، انتها به علت عدم نتیجه گیری این تیم در هفته های متمادی تصمیم سختی گرفتند و با شکست برابر فولاد خوزستان طی جلسه ای برای قطع خاتمه همکاری به توافق دوجانبه دست یافتند.

تیم فوتبال نساجی روز آدینه پیش رو باید در استادیوم وطنی قائمشهر از آلومینیوم اراک میزبانی کند و فرناندز سرمربی اسپانیایی نساجی مازندران در این مسابقه اولین حضور خود را روی نیمکت این تیم تجربه خواهد نمود.

مانوئل هرناندس اینارخوس. او پس از پاکو خمس دومین سرمربی اسپانیایی لیگ ایران خواهد بود.

نساجی مازندران یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده به شمار می رود که حضور 5 هفته ای در لیگ برتر فرصت مناسبی برای سرمربی اسپانیایی تازه وارد قرمزپوشان قائمشهری خواهد بود تا با شناخت بهتری تیمش را برای حضور قدرتمندانه در فصل بیست و سوم لیگ برتر و همینطور لیگ قهرمانان آسیا که با فرمت تازه از چند ماه دیگر شروع می گردد، آماده کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "حمید مطهری اخراج و یک اسپانیایی سرمربی نساجی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید مطهری اخراج و یک اسپانیایی سرمربی نساجی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید