خبرنگاران ارتش گام های موثری برای توسعه و آبادانی سواحل مکران برداشته است

به گزارش وبلاگ آپ، چابهار- خبرنگاران- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی گام های موثری برای توسعه و آبادانی سواحل مکران برداشته و براساس منویات رهبر معظم انقلاب ما موظیم با اراده ای قوی و ایمان پایدار این طرح را اجرایی کنیم.

خبرنگاران ارتش گام های موثری برای توسعه و آبادانی سواحل مکران برداشته است

امیر دریادار حسین خانزادی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از قسمت های مختلف منطقه سوم نیروی دریایی ارتش مستقر در کنارک در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ آپ گفت: نیروی دریایی ارتش حضوری مقتدرانه و تأثیرگذاری در راستای اجرای فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در سواحل مکران دارد و سال ها مشغول خدمات رسانی بی منت به مردم سیستان وبلوچستان است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی های بعمل آمده و به حول و قوه الهی،افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی خاتم الانبیا(ص)نیروی دریایی ارتش در کنارک را سال جاری شاهد خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این بیمارستان شامل، دستگاه های سی تی اسکن، رادیولوژی، اکسیژن درمانی، اتاق های هایپر بار HBO(تراپی)، بخش های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، اورژانس، سونوگرافی، بینایی سنجی، آی سی یو و سی سی یو است.

وی ادامه داد: این بیمارستان با 90درصد پیشرفت و زیربنای 11 هزار مترمربع در 2 طبقه و یک ساختمان آموزشی در حال ساخت است.

امیر دریادار خانزادی همچنین با حضور در پایگاه دریایی پسابندر دشتیاری ضمن بازدید از قسمت های مختلف پشتیبانی رزمی، امکانات رفاهی، و پروژه های عمرانی در حال ساخت، آمادگی و توان رزمی کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد و اضافه کرد: ارتقا برنامه های فرهنگی در جهت بالا بردن قدرت روحی، روانی و باورهای دینی برای کارکنان و خانواده ها یکی از ارکان مهم در پیشبرد اهداف است.

وی با حضور در شهرک تکاوران حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) از نزدیک فرایند ساخت و بازسازی پروژهای عمرانی را مورد آنالیز قرار داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن بازدید از کارگاه کوهستان و دکل های اعتماد بنفس ویژه تکاوران دریایی، گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی نقش معین کننده ای در سرنوشت جنگ داشتند.

وی تاکید نمود: خانواده نقش اساسی در آمادگی رزمی یگان های مسلح دارد و افزایش روحیه و رفاه خانواده های کارکنان نیروی دریایی ارتش در اولویت و اهداف اصلی این نیرو است.

امیر دریادار خانزادی اعلام نمود: خانواه عظیم نیروی دریایی ارتش بدانند که در سایه کوشش همسران آنان آرامش و امنیت نصیب جامعه می گردد و اگر همراهی آنان نباشد، ماموریت های محوله به خوبی به نتیجه نمی رسد.

به گزارش وبلاگ آپ بازدید از مراحل ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی، منازل سازمانی، مراکز و مهمانسراها از دیگر برنامه های امیر دریادار حسین خانزادی در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش در کنارک بود.

بازدید از امکانات بهداشتی، پزشکی و عملیاتی در مقابله با ویروس کرونا و همچنین ملاقات چهره به چهره با خانواده ها و کارکنان وظیفه از دیگر برنامه های فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایگاه دریایی پسابندر بود.

وی در ادامه بازدیدهای خود از مناطق جنوبی نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش در کنارک از قسمت های مختلف این منطقه بازدید کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ارتش گام های موثری برای توسعه و آبادانی سواحل مکران برداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتش گام های موثری برای توسعه و آبادانی سواحل مکران برداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید