خبرنگاران ساعت فعالیت اصناف شهرستان ری کاهش یافت

به گزارش وبلاگ آپ، شهرری - خبرنگاران - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: بنا بر اطلاعیه اتاق اصناف ری و حسب مصوبه مورخ 98/12/23 کمیسیون نظارت شهرری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ساعت کار واحدهای صنفی شهرری از ساعت 10 صبح تا 19 خواهد بود.

خبرنگاران ساعت فعالیت اصناف شهرستان ری کاهش یافت

موسی احمدی آدینه شب در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آپ گفت: کاهش ساعات فعالیت اصناف از فردا شنبه در شهرری اجرا خواهد شد و تمامی اصناف ملزم به رعایت آن هستند.

این مسئول اضافه نمود: به رغم تمامی هشدارهای شیوع ویروس کرونا همچنان بعضی از خیابان ها و مراکز خرید همچنان مملو از جمعیت است به همین جهت در جلسه فوق العاده کمیسیون نظارت بر واحد های صنفی شهرری رییس و اعضای اتاق اصناف تصمیم بر کاهش ساعات فعالیت اصناف گرفتند.

وی اعلام نمود: کرد: از شهروندان و اصناف خواهش داریم برای مهار شیوع بیماری کرونا با مسولان و مصوبات ستاد ملی کرونا همکاری نمایند و از ترددهای غیرضروری در شهر بپرهیزند.

رییس اداره صمت شهرستان ری در ادامه یادآور شد: بازرسی ها و نظارت بازرسان اداره صمت به همراه سایر دستگاه های اجرایی از جمله تعزیزات حکومتی، فرمانداری و پلیس در سطح شهرستان ری برای جلوگیری از هرگونه گران فروشی، کم فروشی و سایر تخلفات شب عید و مواد بهداشتی در شهرستان ری به صورت منظم انجام می گردد.

این مسئول خاطر نشان کرد: بازرس از انبارهای جنوب تهران نیز برای جلوگیری از هر گونه احتکار کالاهای مورد احتیاج شب عید مردم و مواد بهداشتی و ضد عفونی در شهرستان ری ادامه خواهد داشت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ساعت فعالیت اصناف شهرستان ری کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعت فعالیت اصناف شهرستان ری کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید