خبرنگاران فعالیت دوباره پروژه هلال بیرجند با رایزنی استاندار

به گزارش وبلاگ آپ، بیرجند - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی پروژه مجتمع تجاری اداری هلال در بیرجند با رایزنی های استاندار و برطرف بعضی مسائل این پروژه بار دیگر شروع شد.

خبرنگاران فعالیت دوباره پروژه هلال بیرجند با رایزنی استاندار

محمدرضا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ آپ اضافه نمود: مجتمع تجاری، اداری هلال از مهمترین پروژه های جمعیت هلال احمر در استان خراسان جنوبی است که عملیات احداث آن در 6 طبقه با زیربنای 15 هزار و 750 مترمربع سال 91 شروع اما در اجرا با موانعی روبرو شد.

وی بیان نمود: این طرح که قرار بود در مدت سه سال به بهره برداری برسد، اکنون از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی به ملاقات اخیر استاندار خراسان جنوبی با رییس جمعیت هلال احمر کشور و آنالیز مسائل پیش رو این طرح نیمه تمام اشاره نمود و گفت: طی هفته جاری هم جلسه ای با حضور استاندار، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر، شهردار و رییس شورای شهر بیرجند و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار گردید و مسائل پیش روی این طرح مورد آنالیز نهاده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با رایزنی های استاندار و آنالیز مسائل طرح و به دنبال توافق ایجاد شده بین هلال احمر و شهرداری برای تامین پارکینگ، عملیات اجرایی طرح مجدد شروع شد و این طرح مهم تا یک سال دیگر تکمیل خواهد شد.

وی گفت: احداث پارکینگ پروژه تجاری، اداری هلال یکی از مهمترین مسائل بود که مقرر شد هزینه های احداث پارکینگ توسط شرکت سرمایه گذاری هلال احمر تامین گردد.

استاندار خراسان جنوبی هفته گذشته در ملاقات با رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در تهران، مطالبات استان را پیگیری کرد و گفت: ساختمان اداری، تجاری هلال و ساختمان ستادی، امدادی هلال احمر استان برای تکمیل و افتتاح به اعتبارات ویژه احتیاج دارد.

حمید ملانوری با اشاره به دو ساختمان نیمه تمام این مجموعه و سرمایه گذاری های کلانی که در آنها شده است توضیح داد: تکمیل فاز اول ساختمان ستادی هلال احمر 10 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

وی به شرایط پایگاه های امداد جاده ای استان هم اشاره نمود و گفت: تامین تجهیزات و امکانات، خودروهای نجات و آمبولانس و شارژ انبارهای موجود از مهمترین احتیاجهای این پایگاه ها است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فعالیت دوباره پروژه هلال بیرجند با رایزنی استاندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت دوباره پروژه هلال بیرجند با رایزنی استاندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید