سوئیس، میزبان یورو 2025 زنان

به گزارش وبلاگ آپ، با اعلام یوفا سوئیس با پشت سر گذاشتن فرانسه، لهستان و پیشنهاد مشترک کشور های اسکاندیناوی به عنوان میزبان رقابت های یورو 2025 زنان انتخاب شد.

سوئیس، میزبان یورو 2025 زنان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آپ، در جلسه کمیته اجرایی یوفا که امروز بعد از ظهر در شهر لیسبون پرتغال برگزار گردید، اعضای این کمیته میزبان رقابت های یورو 2025 زنان را انتخاب نموده و سوئیس را به عنوان میزبان تورنمنت معرفی کردند.

دوره قبلی این رقابت ها سال 2022 به میزبانی انگلیس برگزار گردید و انگلیس در فینال رقابت ها که در ورزشگاه ومبلی برگزار گردید، با شکست دادن آلمان به قهرمانی رسید و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در رقابت های 2025 حضور خواهد یافت. بر خلاف رقابت های مردان، یوروی زنان تنها با حضور 16 تیم برگزار می گردد.

در پیشنهاد سوئیس برای میزبانی این تورنمنت 9 شهر به عنوان شهرهای میزبان به یوفا معرفی شده اند. رقابت های یورو 2025 در شهرهای بازل، برن، ژنو، زوریخ، سنت گالن، لوسرن، سیون، لوزان و تون برگزار خواهد شد. فینال رقابت ها در ورزشگاه سنت ژاکوب در شهر بازل برگزار می گردد که بزرگترین ورزشگاه این کشور است.

رقابت های انتخابی یورو2025 زنان از فوریه 2024 شروع خواهد شد. پیش از آن یوفا برای اولین بار لیگ ملت های یوفای زنان را برگزار می نماید. تنها تیمی که بدون شرکت در رقابت های انتخابی به صورت اتوماتیک به این تورنمنت صعود می نماید سوئیس میزبان است و بقیه تیم ها، حتی انگلیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، باید در رقابت های انتخابی شرکت نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سوئیس، میزبان یورو 2025 زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیس، میزبان یورو 2025 زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید