مدرسه 12 کلاسه قلم چی در بیرجند به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ آپ، مدرسه 12 کلاسه قلم چی بیرجند امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

مدرسه 12 کلاسه قلم چی در بیرجند به بهره برداری رسید

خان محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم با بیان اینکه جامعه نیکوکاران را خداوند برای مدرسه سازی راهنمایی می نماید تا به همه امید و انرژی بدهند، گفت: در این جلسات باید بیشتر از حضور دانش آموزان استفاده گردد تا خودشان جلسه را اداره نموده و مسئولین فقط یک گزارش بدهند و این موضوع بخشنامه هم خواهد شد.

او با بیان اینکه دانش آموزان باید مشارکت، همدلی، هم افزایی و همکاری را در محیط مدرسه یاد بگیریم، اضافه کرد: این پروژه را یک خیر مدرسه ساز آغاز نموده و دولت آن را تکمیل نموده است که خود نمونه یک کار مشارکتی و همکاری چند جانبه است.

خان محمدی خطاب به دانش آموزان اعلام کرد: برای رشد باید با هم مشارکت داشته باشید و محیط مدرسه را شاداب سازی کنید.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: دانش آموزان باید مسائل مهم شهر و منطقه و هم چنین حل مساله، مهارت زندگی، دوستی و احترام به بزرگتر و پدر و مادر، آداب دینی و اخلاقی و در یک کلام تربیت تمام ساحتی را بیاموزند.

او با اظهار امیدواری از اینکه پیشرفت محتوای مدرسه هم با یاری آقای قلم چی تکمیل گردد در ادامه تاکید نمود:ک کار مشارکتی را باید از مدرسه آغاز کنیم و در محتوای معلمان هم باید این مباحث تبیین گردد.

موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در دنیای مادی امروز که سرمایه گذاری در اوج قدرت است عده ای معتقد و با ایمان از مال خود در این عرصه می گذرند که قابل تقدیر است.

چاوشان، مدیرکل سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی هم دراین مراسم با بیان اینکه با افتتاح این مدرسه 360 دانش آموز شهر بیرجند از آن بهره مند شده اند، گفت: در استان خراسان 2 هزار مدرسه وجود دارد که از این تعداد 400 مدرسه در بیرجند واقع شده است.

او اضافه کرد: در بیرجند و حاشیه شهر بیرجند 250کلاس درس احتیاج داریم که 100 کلاس درس تا خاتمه سال و حداکثر تا مهر سال آینده افتتاح خواهد شد.

مدیرکل سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: خیر نیک اندیش آقای قلم چی تا به امروز در احداث 6 مدرسه در استان خراسان جنوبی مشارکت داشته است.

لازم به ذکر است با زیر بنای فضای آموزشی هزار و 600 متر مربع و اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان بهره برداری رسید و در این مراسم از دانش آموزان با اهدای بسته لوازم تحریر و لوازم ورزشی تجلیل به عمل آمد.

وبلاگ آپ خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مدرسه 12 کلاسه قلم چی در بیرجند به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه 12 کلاسه قلم چی در بیرجند به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید