معرفی یازده بازیکن استقلال در ملاقات انتقامی

به گزارش وبلاگ آپ، پس از اینکه استقلال نیم فصل نخست را با شکست تلخ برابر تراکتور و حضور در رتبه چهارمی به انتها رساند، حالا آن ها باید پس از گذشت چند روز، یک بار دیگر به مصاف هم بروند. این مرتبه ملاقات دو تیم از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می گردد و تیم بازنده باید خیلی زود با رقابت ها خداحافظی کند.

معرفی یازده بازیکن استقلال در ملاقات انتقامی

ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی پوشان برای ملاقات امروز تصمیم گرفته است تا مهدی قایدی را روی نیمکت قرار دهد. پیمان بابایی جانشین وینگر بوشهری شده و ارسلان نیز به جای محبی مصدوم در نوک خط حمله قرار گرفته است.

* خبری از تغییر در دروازه نیست

سیدحسین حسینی امروز نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. در شرایطی که انتظار می رفت ساپینتو تغییراتی را در دروازه تیمش ایجاد کند، اما کاپیتان آبی ها تنها گزینه مورد اعتماد سرمربی پرتغالی است و علیرضا رضایی همچنان در این فصل یک دقیقه هم به میدان نرفته است.

* دست های بسته در خط دفاعی

محمدحسین مرادمند و عارف غلامی همچنان از میادین به دور هستند. در نتیجه کادرفنی چاره ای جز انتخاب سیاوش یزدانی و رافائل سیلوا برای حضور در مرکز خط دفاعی ندارد. دو بازیکنی که در تبریز پرانتقاد ظاهر شدند و امروز در پی جبران این موضوع هستند.

* صالح و جعفر در راست و چپ

صالح حردانی که در ملاقات قبل برابر تراکتور پرانتقاد ظاهر شد و روی هر 2 گل حریف اشتباهاتی را انجام داد، امروز نیز در سمت راست خط دفاعی تیمش بازی می نماید. او انگیزه های زیادی برای جبران اتفاقات اتفاق افتاده در تبریز است. در سمت چپ نیز اوضاع برای سلمانی مشابه است. این بازیکن نیز امروز در پی درخشش برابر تراکتور است.

* بازگشت مهری به خط میانی

زبیر نیک نفس که در ملاقات با تراکتور از ابتدا به میدان رفته بود، امروز کار را از روی نیمکت شروع می نماید. روزبه چشمی و مهدی مهدی پور نیز در خط میانی بازی می نمایند.

* یامگا و بابایی وینگر های تیم ساپینتو

مهدی قایدی که نتوانست در ملاقات های گذشته رضایت طرفداران را به دست بیاورند، امروز کار را از روی نیمکت شروع می نماید تا پیمان بابایی و یامگا وینگر های استقلال باشند. آن ها از امید های گلزنی تیم به شمار می روند و در پی فتح دروازه تراکتور هستند.

* بازگشت ارسلان به خط حمله

پس از یک بازی نیمکت نشینی، ارسلان مطهری امروز در نوک خط حمله برای آبی پوشان بازی خواهد نمود. در ملاقات قبل، محبی مهاجم هدف بود که پس از 22 دقیقه مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.

ترکیب استقلال برای ملاقات با تراکتور:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

منبع: فرارو

به "معرفی یازده بازیکن استقلال در ملاقات انتقامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی یازده بازیکن استقلال در ملاقات انتقامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید