مهدی رسول پناه: طبق اساسنامه، با ایراد شکلی روبرو شدیم

به گزارش وبلاگ آپ، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی این باشگاه به شهر خودرو صحبت کرد.

مهدی رسول پناه: طبق اساسنامه، با ایراد شکلی روبرو شدیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آپ، دکتر مهدی رسول پناه در تبادل نظر با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با قرارداد با یحیی گل محمدی و دستیاران وی و تفاهمنامه با باشگاه شهرخودرو گفت: به نظر می رسد، از مساله ای که مطرح شد، برداشت دقیقی نشده است. قبل از هر چیز باید بر حسن نیت باشگاه شهر خودرو در نحوه و شرایط انتقال آقای یحیی گل محمدی و دستیاران ایشان به پرسپولیس تاکید کنم و از مدیریت باشگاه شهر خوردو هم کمال تشکر را داریم.

وی ادامه داد: آنچه مورد اشاره ما بود، این است که در اساسنامه شرکت پرسپولیس نحوه تنظیم اسناد تعهدآور برای باشگاه، تعریف و معین شده است. توافق با باشگاه شهر خودرو جهت این انتقال، جزو چنین اسنادی است و طبق اساسنامه معین شده است که اسناد تعهدآور چگونه صادر می گردد و به امضای چه کسانی می رسد.

باشگاه پرسپولیس از باب ماهیت و کلیت توافق انجام شده با باشگاه شهرخودرو، خود را متعهد می داند ولی صورتجلسه تنظیم شده از نظر شکلی و امضاهای مندرج، ایراد وارد شده است.

دکتر رسول پناه در انتها اعلام نمود: با توجه به این که صورتجلسه تنظیمی، از نظر شکلی و ذیحسابی باشگاه، دچار ایراد بود، در این ارتباط از سازمان بازرسی کل کشور، استعلام گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهدی رسول پناه: طبق اساسنامه، با ایراد شکلی روبرو شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی رسول پناه: طبق اساسنامه، با ایراد شکلی روبرو شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید