نمایشگاه رامن توکیو، جشنواره مزه ها

به گزارش وبلاگ آپ، نمایشگاه سالانه رامن (Ramen) توکیو که در پارک المپیک کومازاوا برگزار می گردد، بیش از 36 فروشنده را از سراسر ژاپن در کنار هم جمع می نماید.

نمایشگاه رامن توکیو، جشنواره مزه ها

نمایشگاه سالانه رامن (Ramen) توکیو از سال 2009 به صورت سالانه برگزار می گردد. با وجود این که نمایشگاه رامن بین المللی شده، مرکز اصلی آن در ژاپن به جای مانده است. در واقع برخی از بزرگ ترین نوآوران رامن از کشو آمریکا مانند دیوید چانگ و ایوان اورکین حرفه خود را در ژاپن یاد گرفته اند. این نمایشگاه سالانه فرصت خوبی برای رامن پزهای کوچک و بزرگ است تا بتوانند دستور پخت های مخصوص خود را به اشتراک بگذارند و نشان بدهند که چقد می توانند رامن ها با یکدیگر متفاوت باشند.

همانطور که در فوربز (Forbes) نوشته شده است، این نمایشگاه به مدت 11 روز محصولات فروشنده های رامن را از سراسر ژاپن به نمایش می گذارد. نمایشگاه از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول که از 28 اکتبر شروع و در 31 اکتبر به اتمام می رسد، 18 شرکت نماینده دارد؛ در حالی که بخش دوم از روز 1 نوامبر تا 5 نوامبر برگزار می گردد و مانند بخش اول از 18 شرکت نماینده تشکیل شده است.

این رویداد که در پارک المپیک کومازاوا برگزار می گردد، تاکید زیادی بر سوپ های نودل محلی ژاپنی دارد که در هر شهر از ادویه های و ترکیب های مختلفی برای سوپ استفاده می نمایند. برای مثال رامن های شهر توکیو با داشی (dashi) تهیه می گردد. داشی آبگوشتی است که با پولک خشک شده ماهی بونیتو و اشنه دریایی درست می گردد. شهر ساپورو در بخش شمالی جزیره هوکاییدو قرار گرفته است و به خاطر میزو رامن شناخته شده است. میزو رامن را می توانید در دکه ساپورو میزونو (Sapporo Misono) یکی از معروف ترین رامن پز های نمایشگاه پیدا کنید.

این نمایشگاه، گذشته از گردآوری برترین آشپز های رامن ژاپنی، تعدادی از آشپز های خارجی را نیز معرفی می نماید که شامل کامیتو رامن هانالولویی می گردد. بعلاوه غرفه های برای پخت رامن های مخصوص با همدیگر همکاری می نمایند که فقط در نمایشگاه می توانید آن ها را تجربه کنید. به علاوه طبق گفته وب سایت این نمایشگاه یک مسابقه کارائوکه نیز برگزار می گردد.

منبع: کجارو / cntraveler.com

به "نمایشگاه رامن توکیو، جشنواره مزه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه رامن توکیو، جشنواره مزه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید