پرسپولیس تیم نخست ایران و ششم آسیا ، سقوط سرخابی ها در قاره کهن

به گزارش وبلاگ آپ، تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی دنیا در رتبه نخست ایران و ششم آسیا جای دارد.

پرسپولیس تیم نخست ایران و ششم آسیا ، سقوط سرخابی ها در قاره کهن

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آپ، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (6 مرداد) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است.

از سوی دیگر قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتبال کشورمان، با 1584 امتیاز و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه ششم قاره کهن قرار گرفته، اما با یک پله صعود در سطح دنیای به صندلی 130 دنیا رسیده است.

استقلال تهران هم با 1527 امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته است، اما آبی پوشان پایتخت نسبت به رده بندی قبلی در سطح آسیا یک پله نزول نموده و در صندلی چهاردهم قاره قرار دارند. این تیم در سطح دنیای نیز 7 پله سقوط داشته و در رتبه 232 دنیا جای گرفته است.

سپاهان اصفهان با 1491 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم با 2 پله صعود نسبت به هفته گذشته در رتبه بیست و یکم آسیا ایستاده و در رده بندی دنیای نیز 7 پله صعود داشته و در صندلی 311 دنیا قرار گرفته است.

در این رده بندی، تراکتورسازی، فولاد خوزستان و شهرخودروی مشهد به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال کشورمان جای گرفته اند.

ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا صندلی چهار تیم برتر نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته است و تیم الهلال عربستان با 1670 صدرنشین است و تیم های جئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با 1643 و1614 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند.

کاوازاکی فرونتاله ژاپن نیز با 1591 امتیاز مانند هفته گذشته در رتبه چهارم قرار گرفته است. تیم اولسان هیوندای کره جنوبی نیز با 1586 امتیاز بالاتر از پرسپولیس در رتبه پنجم ایستاده است.

در رده بندی دنیای بایرن مونیخ با 2037 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با 1976 امتیاز و منچسترسیتی با 1966 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. پاری سن ژرمن و رئال مادرید هم در رتبه های چهارم و پنجم دنیا جای گرفته اند.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا عبارتند از.

بایرن مونیخ

لیورپول

منچسترسیتی

پاری سن ژرمن

رئال مادرید

بارسلونا

آتالانتا

آتلتیکو مادرید

فلامینگو

یوونتوس

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسپولیس تیم نخست ایران و ششم آسیا ، سقوط سرخابی ها در قاره کهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس تیم نخست ایران و ششم آسیا ، سقوط سرخابی ها در قاره کهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید