شروع به کار مرکز کاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

به گزارش وبلاگ آپ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز کاریابی این دانشگاه به وسیله معاونت آموزش های عمومی و مهارتی، ابتدای اردیبهشت ماه 1401 شروع به کار خواهد نمود.

شروع به کار مرکز کاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

آقای رحیمی گفت: تمهیدات لازم برای حضوری شدن کلاس های دانشگاه آزاد از قبیل تزریق حداقل دو دز واکسن کرونا، ایجاد حداقل یک اتاق قرنطینه در هر خوابگاه، تهویه مناسب کلاس ها، گندزدایی سطوح و سرویس های بهداشتی انجام گردد.

با توجه به بازگشایی دانشگاه ها و اسکان 700 دانشجوی خوابگاهی و برای رفاه حال دانشجویان، تعداد اتوبوس های دانشگاه از سه دستگاه به پنج دستگاه افزایش یافت و هزینه ایاب و ذهاب دانشجویان به وسیله معاونت فرهنگی دانشجویی معین گردد.

بیشتر بخوانید

سلف سرویس و بوفه دانشگاه فعال شده و تعاونی مصرف و بوفه های دانشکده ها به صورت مجزا، برای خدمات رسانی به دانشجویان، در نظر گرفته شده است.

با تغییر روز تعطیل در واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بروجن و فارسان از پنجشنبه به شنبه موافقت شده است و در صورت لزوم با تشخیص رئیس واحد ها حداقل یک نیرو روز شنبه در دانشگاه برای کار های احتمالی حضور داشته باشد.

با توجه به اینکه درباره رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی، 45 هسته و گروه در دانشگاه فعالیت دارند ایده ها و شرکت ها در سایت به ثبت برسند و همه واحد های چهارمحال و بختیاری و پردیس لردگان باید حداقل یک استارت آپ اجرا نمایند.

سامانه منادا برای جابجایی دانشجویی فعال است و اگر دانشجویی نمی تواند به صورت حضوری مراجعه کند و یا می خواهد به دانشگاه محل سکونت خود منتقل گردد باید درخواست خود را در این سامانه به ثبت برساند.

وبلاگ آپ چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع به کار مرکز کاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار مرکز کاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید