شروع ثبت نام برای دریافت بن خرید کتاب از امروز

به گزارش وبلاگ آپ، ثبت نام برای دریافت بن اعتباری خرید کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از امروز شروع می گردد.

شروع ثبت نام برای دریافت بن خرید کتاب از امروز

وبلاگ آپ - ثبت نام برای دریافت بن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از امروز (بیست ودوم دی ماه 1400) شروع می گردد.

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام به توزیع بن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می نماید.

اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور می توانند برای دریافت بن خرید کتاب به آدرس ketab.ir مراجعه نموده و ثبت نام نمایند.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 250 هزار تومان است که از این میزان 60 درصد، معادل 150 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و 40 درصد معادل 100 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

بعلاوه سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 500 هزار تومان است که از این میزان 50 درصد معادل 250 هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و 50 درصد معادل 250 هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران خواهد بود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه شروع می گردد و تا دهم بهمن ماه 1400 به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

وبلاگ آپ فرهنگی هنری ادبیات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع ثبت نام برای دریافت بن خرید کتاب از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام برای دریافت بن خرید کتاب از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید