کتاب

سومین کارگاه کتاب بازی در بندرعباس برگزار گشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، کارگاه مهیج و شاد کتاب بازی با عنوان چشم هایت را ببند ویژه بچه ها در مجموعه فرهنگی بوکتاب با حضور بچه ها و خانواده ها در فضای بسیار صمیمی برگزار گشت.

9 تیر 1402

سخت تر از سنگ در کرمان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کرمان، فروغی، مشاور مدیر کل سازمان بهزیستیکشور امروز یکشنبه در آیین رونمایی از این کتاب اعلام کرد: کرمان از دیرباز در استخراج معادن سابقه دیرین دارد، بنابراین اکنون در جایگاهی که باید باشد، نرسیده ایم.

28 اسفند 1401

راز زندگی سعادتمندانه چیست و چقدر حس خوشبختی دارید؟

چقدر حس خوشبختی داریم؟ احتمالا در برهه هایی از زندگی این سوال را از خود نموده ایم و شاید پاسخمان بر اساس معیارهایی متغیر بوده باشد، معیارهایی مانند حسمان درباره شغلمان، شرایط مالی و سلامتی و رشد شخصی و ظاهرمان و غیره.

20 اسفند 1401

تبارشناسی قانون شکنان و یاغیان و سارقان در یک کتاب

به گزارش خبرنگاران کتاب قانون شکنان به قلم اریک هابسبام با ترجمه سامان مرادخانی منتشر می شود.

10 اسفند 1401

کوله پشتی نامناسب چه عارضه هایی دارد؟

استاد طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با استفاده از کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان، توصیه هایی ارائه کرد.

6 مهر 1401

ساحل شیله استانبول کجاست؟

سواحل شنی سفید و آب های فیروزه ای دلربا ترکیب اغواکننده ای برای شنا، حمام آفتاب و حتی قدم زدن است. استانبول در کنار جاذبه های تاریخی و بافت شهری زیبایش سواحل شنی افسونگری نیز دارد. ساحل شنی شیله یکی از آن هاست. در ادامه مطلب هر آن چه لازم است راجع به این...

30 شهریور 1401

سوغات ارمنستان چیست ؟

برترین سوغات ارمنستان چیست ؟در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره سوغات ارمنستان سخن خواهیم گفت .

17 شهریور 1401

سریال خانه اژد ها House of the Dragon: آیا دنیایی به پیچیدگی و عمق سریال گیم آو ترونز خلق خواهد شد؟

آیا سریال خانه اژد ها House of the Dragon سریالی در حد مقدار گیم آو ترونز از آب درخواهد آمد، یا صرفا تقلیدی سطحی از عناصر محبوب آن سریال خواهد شد؟ شاید هم همان نسبتی بریکینگ بد و بتر کال ساول را ببینیم و سریال فرعی خودش حرف های زیادی برای گفتن پیدا کند؟

2 شهریور 1401

10 پیشنهاد ساده و کاربردی برای دکوراسیون پاسیو

چه کسی دوست ندارد عصرهای تابستانی که هوا خوب است را با عزیزانش در پاسیو بگذراند؟ اما پاسیو چیست که وقتی شیک تزیین شود همه را شگفت زده می کند ؟ چگونه پاسیو را تزئین کنیم؟ اگر پاسیو دارید و در پی ایده های الهام بخش در دکوراسیون پاسیو هستید ، خواندن این مقاله...

15 تیر 1401

انتشار سومین مجموعه شعر آنژیلا عطایی

به گزارش خبرنگاران ، پرهیب سومین مجموعه شعر آنژیلا عطایی است که از سوی انتشارات مروارید منتشر شده است. این مجموعه شامل 42 شعر منتخب از بین سروده های این شاعر است که طی سال های 1395 تا 1400 نوشته شده اند.

14 خرداد 1401

عکس جدیدی از دختر مهران مدیری

عکسی از شهرزاد مدیری کنار مرد جوانی که به ظن بسیاری شاید داماد مهران مدیری باشد.

31 اردیبهشت 1401

شروع ثبت نام برای دریافت بن خرید کتاب از امروز

ثبت نام برای دریافت بن اعتباری خرید کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از امروز شروع می گردد.

15 اردیبهشت 1401

آثار تازه پروین پناهی در بازار نشر

تهران (پانا) - چی شد، چی نشد و قصه های دیگر و پریچه و درّه پولک غول دو کتاب تازه پروین پناهی است که به وسیله انتشارات قصه و داستان وارد بازار نشر کتاب کودک شده است.

11 دی 1400

براساس گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست مه لقا ملاح معروف به مادر محیط زیست ایران صبح امروز هفدهم آبان ماه سال 1400 در سن 104 سالگی درگذشت.

مه لقا ملاح در سال 1296 به دنیا آمد. پدر مه لقا، آقابزرگ ملاح به دلیل داشتن سِمت دولتی در شهرهای مختلف ساکن می شد. به همین دلیل مه لقا در شهرهای مختلفی مانند مشهد، قوچان، اصفهان، دامغان، همدان و کرمانشاه تحصیل کرد. او بعد از تحصیل در فلسفه و علوم اجتماعی...

8 دی 1400

گزارش انجمن سینمای جوانان ایران از دستاورد های 5 ساله اش

لیست اهم عملکرد های انجمن سینمای جوانان ایران در 5 سال اخیر منتشر شد.

15 آذر 1400

آشنایی با لنز زوم تماسی

لنزهای تماسی برای آن دست از کسانی که علاقه ای به گذاشتن عینک های طبی ندارند یک جایگزین خارق العاده است.پژوهشگران می گویند در آینده می توان از این نوآوری در پروتزهای چشمی، عینک های قابل تنظیم و ربات های کنترل از راه دور استفاده کرد.

20 آبان 1400

در مقابل بی رغبتی بچه ها در انجام تکالیف چه کنیم؟

تهران (پانا) - یک روانشناس در مورد تکنیک های ترغیب بچه ها به انجام تکالیف مدرسه توضیحاتی ارائه داد.

20 مهر 1400

دیابتی ها باید چقدر ورزش کنند؟

وقتی از یک زندگی سالم صحبت می کنیم ورزش به نام بخش مهمی از آن شمرده می شود. اما زمانی که شما دیابت نوع2 دارید ورزش به یکی از ضروری ترین فاکتورهای غیرقابل چشم پوشی زندگی تان تبدیل خواهد شد.ورزش به نام یکی از پایه های ثابت درمان دیابت نوع 2 به تعداد می آید....

6 مهر 1400

9 کتاب برتر درباره انتقام گرفتن

در آغاز، خداوند آسمان ها و زمین را خلق کرد. سپس انسان را. شاید اگر می دانست در ادامه قرار است چه اتفاقی بیفتد، این کار را نمی کرد. خلاصه آدام و حوا خرابکاری کردند، خدا عصبانی شد و پروژه سقوط بشریت را کلید زد. با این کار، او مفهوم انتقام را به وجود آورد.

27 شهریور 1400

طراحی داخلی با ایده تازه بیوفلیک

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی به سبک بیوفیلیک بسیار ترند شده است ولی هنوز در خانه های ما رواج پیدا نکرده اما به زودی اهمیت آن آشکارمی گردد.اگر به تاریخ نگاه کنیم بشر همواره در تماس نزدیک با طبیعت بوده است .امروزه اکثریت جمعیت دنیا در کلان شهرها زندگی می...

4 شهریور 1400
تعداد: (43)