افتتاح 3 مجموعه گردشگری در شهرستان آران و بیدگل

به گزارش وبلاگ آپ، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل از افتتاح سه مجموعه گردشگری و بعلاوه آیین گلنگ زنی یک مجتمع بزرگ گردشگری در این شهرستان همزمان با سفر یک روزه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به این شهرستان اطلاع داد.

افتتاح 3 مجموعه گردشگری در شهرستان آران و بیدگل

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سید حسین چاکری بادی امروز 27 بهمن ماه سال 1400، با اعلام این مطلب گفت: روز گذشته و با حضور علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستان، هفتمین اقامتگاه بوم گردی شهر ابوزیدآباد واقع در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: این اقامتگاه بوم گردی که به وسیله بخش خصوصی و با اعتباری بیش از 5میلیارد ریال افتتاح شد، با ظرفیت اسکان 30 مسافر برای سه نفر نیز به صورت مستقیم ایجاد اشتغال نموده است.

او اضافه کرد: در ادامه سفر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به این شهرستان، دهمین اقامتگاه بوم گردی و بعلاوه دومین اقامتگاه سنتی شهرستان نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

چاکری بادی توضیح داد: دهمین اقامتگاه بوم گردی شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مقدار 15 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم سه نفر و ظرفیت اسکان 25 نفر و بعلاوه دومین اقامتگاه سنتی شهرستان نیز در یکی از خانه های تاریخی واقع در قلب بافت تاریخی شهر آران و بیدگل با حجم سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال به وسیله بخش خصوصی افتتاح شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل گفت: در ادامه سفر علیرضا ایزدی به شهرستان آران و بیدگل و با حضور در کویر مرنجاب که با همراهی فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان نیز همراه بود، طی آیینی، عملیات اجرایی و ساخت چهارمین مجتمع گردشگری کویر مرنجاب در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع با زیر بنای 850 مترمربع و حجم سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال به وسیله بخش خصوصی شروع شد.

او ادامه داد: با توجه به پیش بینی های اجرا شده امید می رود پس از احداث و بهره برداری از این مجتمع گردشگری در کویر مرنجاب، اشتغال مستقیم برای 10 نفر و بعلاوه اقامت 70 نفر فراهم گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "افتتاح 3 مجموعه گردشگری در شهرستان آران و بیدگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 مجموعه گردشگری در شهرستان آران و بیدگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید