با این خوراکی ها چربی های تان را بسوزانید

به گزارش وبلاگ آپ، یک فنجان نخودفرنگی 117 کالری دارد، در حالی که همین اندازه حاوی حدود 8 گرم فیبر و 5 گرم پروتئین است که مصرف منظم آن به کاهش وزن یاری می نماید. لوبیا، عدس و نخود نیز مانند نخودفرنگی در کاهش وزن نقش مثبتی دارند.

با این خوراکی ها چربی های تان را بسوزانید

دریافت کالری کم همواره به معنای کمتر غذا خوردن نیست؛ غذا های کم کالری بسیاری وجود دارند که مصرف منظم آن ها باعث مدیریت اشتها و کاهش وزن می گردد، غذا هایی که نه تنها حاوی مواد مغذی هستند، بلکه سیرنماینده نیز هستند و حتی وسوسه پرخوری را کاهش می دهند.

پیروی از یک رژیم غذایی کم کالری چه به توصیه پزشک باشد چه به خواست خودتان، کار آسانی نیست. اما اگر بدانید چه غذاهایکم کالری و خوشمزه ای می توانند در این مسیر همراه شما باشند خیلی راحت تر رژیم خود را آغاز می کنید. طبق آمار، به منظور حفظ وزن سالم، مردان باید بین 2200 تا 3000 کالری در روز دریافت نمایند و زنان نیز باید بین 1600 تا 2400 کالری دریافتی روزانه داشتهباشند. دریافت کالری کمتر از این محدوده به نوعی رژیم غذایی شما را به یک رژیم کم کالری تبدیل می نماید.

1) کلم بروکلی

کلم بروکلی خردشده با تنها 30کالری در هر وعده (یک کاسه)، بیش از 2 گرم پروتئین و فیبر به بدن می رساند. کلم بروکلی بعلاوه حاوی82 میلی گرم ویتامین C است که برای کاهش وزن مفید است. هرچه ویتامین C موجود در بدن حین ورزش بیشتر باشد، فرآیندچربی سوزی راحت تر انجام می گردد.

2) خیار

بیش از 95 درصد خیار (با پوست) از آب تشکیل شده است و با مصرف یک عدد از آن حدود 15 کالری و یک گرم فیبر دریافت خواهیدکرد. مطالعات نشان می دهد ارتباط واضحی بین کاهش وزن و خوردن غذا هایی که کالری کمتری دارند وجود دارد.

3) گریپ فروت

هر نصف یک گریپ فروت شامل 52 کالری است. با خوردن نیمی از این میوه بعلاوه 2 گرم فیبر و حدود 40 میلی گرم ویتامین C دریافتمی کنید. گریپ فروت یک میان وعده عالی برای یاری به چربی سوزی است.

4) بادام

هر 28 گرم بادام تنها 164کالری دارد، اما حاوی 6 گرم پروتئین و 3.5 گرم فیبر است. بنابراین، بادام یک میان وعده سالم به منظور ایجاد حس سیری و جلوگیری از ضعف است.

5) گلابی

هر گلابی حدود 80 کالری دارد و از طرفی شامل 4 گرم فیبر است که همین موضوع، این میوه را به گزینه ای عالی برای کاهش وزن تبدیلمی نماید.

6) نخود فرنگی

یک فنجان نخودفرنگی 117 کالری دارد، در حالی که همین اندازه حاوی حدود 8 گرم فیبر و 5 گرم پروتئین است که مصرف منظم آن به کاهش وزن یاری می نماید. لوبیا، عدس و نخود نیز مانند نخودفرنگی در کاهش وزن نقش مثبتی دارند.

7) تمشک

یک بشقاب تمشک حاوی 64 کالری و 8 گرم فیبر است. این میوه خوشمزه یک میان وعده و خوراکی سالم برای کسانی است که قصدکاهش وزن دارند.

منبع: گردشبان

به "با این خوراکی ها چربی های تان را بسوزانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این خوراکی ها چربی های تان را بسوزانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید