توزیع آگهی های دولتی در بین نشریات ساماندهی می گردد

به گزارش وبلاگ آپ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ساماندهی توزیع آگهی های دولتی در بین نشریات از مهم ترین اولویت های این اداره کل است.

توزیع آگهی های دولتی در بین نشریات ساماندهی می گردد

به گزارش وبلاگ آپ، احمد حسین فتایی در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان، اظهار کرد: از حمایت های مجموعه استانداری لرستان، همکاری دستگاه های اجرایی و همراهی اصحاب رسانه در مورد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان که خوشبختانه با استقبال عمومی گسترده ای روبرو شد، تقدیر و تشکر کنم.

وی ضمن تسلیت مجدد اربعین حسینی، اضافه کرد: در این ایام لرستان میزبان خیل عظیم عزاداران سرور و سالار شهیدان بود و مواکب ما در استان به خوبی از دوستداران و رهروان کربلا پذیرایی کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: ساماندهی توزیع آگهی در بین نشریات از مهم ترین اولویت های ما در این اداره کل است و در این راستا مکاتبات لازم را با دستگاه های اجرایی انجام داده ایم و همچنین قرار است در آینده نزدیک در جلسه ای با حضور ریاست کل دادگستری و مدیرکل ثبت اسناد، موضوع ساماندهی آگهی های این دستگاه ها نیز مورد آنالیز قرار گیرد.

فتایی با اشاره به درخواست اصحاب رسانه استان مبنی بر اختصاص تجهیزات تخصصی به وبلاگ آپ، اظهار داشت: در این زمینه نیز مکاتبات لازم را با اداره کل املاک تملیکی استان صورت داده ایم و امیدواریم با همکاری این اداره کل زمینه واگذاری تجهیزات تخصصی به وبلاگ آپ استان با قیمت مناسب فراهم گردد.

وی به موضوع برگزاری دوره های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری در استان اشاره نمود و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در استان، از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته ایم که لرستان میزبان دوره های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری از سطح یک تا چهار باشد تا اصحاب رسانه استان بهره برداری لازم را از این دوره ها که معمولاً در تهران برگزار می گردد، داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع آگهی های دولتی در بین نشریات ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع آگهی های دولتی در بین نشریات ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید