جغرافیایی تکواندو دنیا در حال تغییر است، با بلغارها قرارداد ندارم

به گزارش وبلاگ آپ، حسن ذوالقدر با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: رقابتهای تکواندو قهرمانی اروپا در سطح فنی فوق العاده بالایی برگزار گردید. مبارزات بسیار جذابی را در این چهار روزه شاهد بودیم که شگفتی های زیادی هم رقم خورد و قهرمانان دنیا و بعضاً المپیک در این رقابتها بازنده شدند.

جغرافیایی تکواندو دنیا در حال تغییر است، با بلغارها قرارداد ندارم

ذوالقدر ادامه داد: در این رقابتها شاهد شکوفایی تکواندو قاره اروپا بودم. کشورهای قاره سبز سرمایه گذاری بسیار خوبی برای رشد و اعتلای تکواندو داشته اند و این رقابتها ثابت کرد که موفقیت در بازی های المپیک توکیو برای آنها خیلی اهمیت دارد.

وی در خصوص باخت فرزاد ذوالقدر در این رقابتها گفت: فرزاد به لحاظ روحی، روانی و آمادگی جسمانی شرایط بسیار خوبی داشت، ولی چون بعد از پشت سر گذاشتن یک آسیب جدی پای به مسابقات گذاشته بود، مقداری استرس و ترس از آسیب مجدد داشت و همین موضوع هم روی کار فنی او تأثیر منفی گذاشت و نتوانست از توانایی خود به خوبی بهره ببرد.

ذوالقدر به حضور فرزند خود در مسابقات انتخابی المپیک هم اشاره نمود و گفت: رقابتهای قهرمانی اروپا زنگ خطر را برای تکواندو دنیا به صدا درآورد. معتقدم طی سالهای بعد شاهد تغییر جغرافیایی تکواندو دنیا خواهیم بود. همین موضوع بدون شک در مسابقات گزینشی المپیک هم تأثیر خود را خواهد گذاشت. فرزاد تمرینات خوبی را انجام می دهد، ولی باید قبول کنیم کار سخت و بسیار سخت است. امیدوارم که فرزاد در روز مسابقه در بهترین شرایط خود باشد و بتواند به این مهم دست پیدا کند.

وی در خاتمه به شرایط همکاری خود با فدراسیون تکواندو بلغارستان هم اشاره نمود و گفت: من با تیم ملی ایران به افتخارات زیادی دست پیدا نموده ام و واقعاً جذابیتی ندارد به عنوان مدیر فنی در این کشور فعالیت کنم. در مدتی که تیم ملی بلغارستان به تهران سفر نموده بود، بر اساس نامه رسمی فدراسیون این کشور که به تهران ارسال شد، مسئولیت فنی این تیم را قبول کردم. در شرایط فعلی هیچ گونه توافق رسمی و اقتصادی با فدراسیون بلغارستان نداشته و تنها در راستای یاری به این فدراسیون به علت حضور فرزندم (فرزاد) مشاوره فنی می دهم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جغرافیایی تکواندو دنیا در حال تغییر است، با بلغارها قرارداد ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جغرافیایی تکواندو دنیا در حال تغییر است، با بلغارها قرارداد ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید