حذف شبکه سیمی برق در نقاط شهری ایلام

به گزارش وبلاگ آپ، مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: شبکه سیمی برق در نقاط شهری این استان با اجرای کامل شبکه خودنگهدار تا انتها سال جاری حذف می گردد.

حذف شبکه سیمی برق در نقاط شهری ایلام

ولی الله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت:شبکه سیمی برق در نقاط شهری این استان با اجرای کامل شبکه خودنگهدار تا سرانجام سال جاری حذف می گردد.

وی اعلام کرد: این شرکت فرسودگی شبکه برق را در قالب طرح های اصلاح و بهینه سازی منطقه ها شهری و روستایی بطور مستمر دنبال می نماید.

وی اضافه کرد: سال جاری اصلاح و بهینه شبکه توزیع برق 100 روستای استان در دستور کار است که در قالب این طرح کابل های خودنگهدار اجرا و شبکه بهسازی می گردد و با بازسازی این خطوط می توان خدمات بهتری را به مشترکان ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام یکی از برنامه های این شرکت در حوزه بهینه سازی شبکه توزیع را تقویت فیدر ها عنوان نمود و عنوان کرد: پایه های فرسوده این فیدر ها که در نقاط شهری و روستایی قرار دارند، تعویض می شوند.

ناصری اعلام کرد: 250 کیلومتر شبکه توزیع سیمی تا سرانجام سال جاری به کابل های خودنگهدار تبدیل خواهد شد که در نتیجه آن تلفات و پرت انرژی به حداقل رسیده و ضعف ولتاژ های احتمالی نیز کاهش می یابد.

وی اظهار کرد: 100 درصد نقاط شهری این استان با تکمیل این 250 کیلومتر به کابل های خودنگهدار تبدیل خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی ها این پروژه تا حدود 2 سال آینده در نقاط روستایی نیز عملیاتی می گردد.

وبلاگ آپ ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حذف شبکه سیمی برق در نقاط شهری ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف شبکه سیمی برق در نقاط شهری ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید