واریز مرحله دوم حقوق المپیکی برای 99 ورزشکار، سرمربی و مربی

به گزارش وبلاگ آپ، مرحله دوم حقوق مصوب ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی به ورزشکاران المپیکی و اعضای کادر فنی آن ها امروز به حساب شان واریز می گردد.

واریز مرحله دوم حقوق المپیکی برای 99 ورزشکار، سرمربی و مربی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آپ، دریافت حقوق ماهیانه 5 میلیون تومانی مصوبه سال گذشته ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی برای ورزشکارانی بود که سهمیه المپیکی خود را قطعی نموده اند. طبق این مصوبه اعضای کادر فنی شامل سرمربی و مربی هم به ترتیب 5 و 2.5 میلیون تومان دریافتی خواهند داشت.

مرحله اول این حقوق سال گذشته از طرف وزارت ورزش و معادل 6 ماه در اختیار ورزشکاران المپیکی و سرمربیان آنها نهاده شد. کمیته ملی المپیک که مسئول مرحله دوم پرداخت حقوق مصوب ستاد عالی است، از دو هفته پیش انجام این مهم را در فرایند کاری و اداری خود قرار داد تا بخش باقی مانده حقوق المپین ها در اختیارشان قرار بگیرد.

این حقوق امروز چهارشنبه از سوی کمیته ملی المیک به حساب فدراسیون ها واریز می گردد تا با اختیار رئیس فدراسیون و البته نظارت این کمیته به دست ورزشکاران المپیکی و مربیان برسد.

بدین ترتیب 72 ورزشکاری که در رشته های دوومیدانی، تیراندازی، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، دوچرخه سواری، تکواندو، شمشیربازی، بسکتبال، والیبال، کاراته، تیروکمان و بوکس سهمیه المپیک 2020 توکیو را گرفته اند 30 میلیون تومان حقوق باقی مانده خود - حقوق ماهیانه 5 میلیونی برای 6 ماه - را دریافت می نمایند. مشابه همین مبلغ برای 12 سرمربی هم واریز می گردد.

البته حقوق مصوب ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی شامل مربیان خارجی نمی گردد بنابراین بابت سرمربی دوومیدانی و همچنین والیبال که فعلا شرایط مشخصی هم ندارد، پولی در اختیار فدراسیون های مربوطه آنها قرار نمی گیرد. همچنین کاراته و تیراندازی رشته هایی هستند در هر یک از آنها 2 سرمربی در سهمیه های به دست آمده تاثیرگذار بوده و حقوق مصوب شامل هر دوی آنها می گردد، بدین ترتیب مجموع سرمربیانی که مستحق دریافت حقوق المپیکی هستند 12 نفر می گردد.

15 مربی فعال در کادر فنی تیم های ملی 12 رشته ای که سهمیه المپیک را به دست آورده اند هم در این مرحله از کمیته ملی المپیک حقوق دریافت می نمایند. البته سهم هر یک از این مربیان نصف حقوق ورزشکاران و سرمربیان یعنی 15 میلیون تومان - حقوق 2.5 میلیونی بابت 6 ماه - است.

15 مربی المپیکی در حالی از طرف کمیته ملی المپیک حقوق دریافت می نمایند که وزارت ورزش نام این افراد را از فهرست حقوق بگیران المپیکی کنار گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واریز مرحله دوم حقوق المپیکی برای 99 ورزشکار، سرمربی و مربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز مرحله دوم حقوق المپیکی برای 99 ورزشکار، سرمربی و مربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید