کونته: باید با پیراهن های خیس از عرق بازی با بولونیا را ترک کنیم، برای بهبود به زمان احتیاج داریم

به گزارش وبلاگ آپ، آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینتر به خطرات رقیب آینده تیمش واقف است.

کونته: باید با پیراهن های خیس از عرق بازی با بولونیا را ترک کنیم، برای بهبود به زمان احتیاج داریم

به گزارش وبلاگ آپ، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بولونیا در هفته پیش روی رقابت های سری A ایتالیا، مخاطرات رقیب را برای بازیکنانش یادآور شد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت: بولونیا تیم بسیار خوبی است که با شدت و قدرت بازی می نماید و جنگندگی، نقطه قوت و سلاح شان محسوب می گردد. بولونیا با وجود شکست مقابل کالیاری در فرم خوبی واقع شده است. باید مقابل آنها بازی خودمان را انجام دهیم و صد درصد توان مان را بگذاریم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شاگردانش اظهار کرد: وسینو و رانوکیا که مصدوم شده بودند روز گذشته با تیم تمرین کردند و سنسی احتمالاً در تمرینات حاضر می گردد. بازگشت دی آمبروسیو به زمان سرانجام یافتن درد او بستگی دارد، اما مطمئنیم به زودی به ترکیب اصلی می رسد. وضعیت سانچس هم معین است و برای بازگشت او باید منتظر بمانیم.

کونته در سرانجام خاطر نشان کرد: گاسپرینی (سرمربی آتالانتا) گفت بحث در خصوص اسکودتو فقط یک جنبه رسانه ای است و در حال حاضر صحبت در خصوص آن زود به نظر می رسد. باید با دانستن شایستگی های خود نهایت کوشش مان را انجام دهیم. موظفیم با پیراهن کاملاً خیس شده و عرق نموده زمین را ترک و هواداران مان را سربلند کنیم. سفر خود را آغاز کردیم و هماهنگی خوبی بین ما وجود دارد. می دانیم به کار و پیشرفت احتیاج داریم، اما برای بهبود به زمان احتیاج است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کونته: باید با پیراهن های خیس از عرق بازی با بولونیا را ترک کنیم، برای بهبود به زمان احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: باید با پیراهن های خیس از عرق بازی با بولونیا را ترک کنیم، برای بهبود به زمان احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید