قسمت چهاردهم سریال خواب زده؛ هجوم شیاطین!

به گزارش وبلاگ آپ، قسمت چهاردهم سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله، سه شنبه 9 اردیبهشت ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قسمت چهاردهم سریال خواب زده؛ هجوم شیاطین!

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: شب خواستگاری هما ست. شادان برای ابراز عشق به او پیش قدم شده ستاره بدحال مراسم را ترک می نماید

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت چهاردهم خواب زده اینجا کلیک کنید

ستاره به وضوح هجوم افکار شیطانی و وسوسه ها را به سمت خودش و حتی دیگران می بیند و تمام کوششش را به کار می بندد تا هم افکار خودش را سامان دهد و هم جلوی دیگران را از ادامه دادن راه های خطا بگیرد. او مدام در ذهنش، در خواب و بیداری، با رها کلنجار می رود. رها او را دعوت به انتقام از شادان و هما می نماید. رها از او می خواهد چشمش را به روی هر بلایی که به سر شادان می آید ببندد.

هجوم این افکار و خیالات شیطانی ستاره را به مجلس خواستگاری رها از هما می کشاند. هما، شاید برای آخرین بار، از هما و خانواده اش می خواهد که به او اعتماد نمایند و پای رها را از خانه و زندگی همه شان ببرند. اما هما و برادرش موضوع هما و شادان را به شکلی کاملا وارونه جلوه می دهند و در نهایت در مقابل ستاره می ایستند و او را سرافکنده از خانه شان بدرقه می نمایند.

شادان با این که قلبا عاشق ستاره است، اما هر چه پیشتر می رود کم تر می تواند او را برای مرگ دخترش ببخشد. این دلخوری و این کینه هر لحظه عمیق تر می گردد و هر لحظه او را از ستاره و ستاره را از او دور تر می نماید. شادان هما را به چشم دخترش می بیند و در کنار او احساس امنیت و آرامش می نماید و این برای ستاره قابل قبول نیست و با خیانت تفاوتی ندارد.

ستاره همه کوششش را می نماید که ایمانش را حفظ کند و اسیر زمزمه های مدام شیطان نگردد، اما اگر هم خودش در این راه تا حدی پیروز باشد، دیگران به هیچ وجه این گونه نیستند؛ و این یعنی آوار دردسر و مشکل بر سر ستاره. هجوم انتقام و خیانت از هر طرف ستاره را تهدید می نماید و یکی یکی اطرافیانش را از او می گیرد و تنها راه جلوی پای ستاره هم چیزی جز صبر نیست.

خواب زده در نزدیکی رسیدن به نیمی از مسیرش، کوشش می نماید که به مرور تعادل مناسبی را میان دنیا ماورایی و مادی خودش ایجاد کند. حضور شیاطین در نقش وسوسه نماینده هایی برای ارتکاب افعالی معین توسط کاراکتر ها بسیار قابل قبول تر از حضور گاه و بی گاه آن ها در کوچه و خیابان و با تمهیدات عجیب و غریب دوربین است که عملا کارکردی ندارد.

حالا زمزمه نیرو های اهریمنی در گوش کاراکتر ها به پیش برد هدف و کنشی در آن ها یاری می نماید و این وسوسه ها با برخورد به سدی از طرف کاراکتر مقابل تازه کش مکشی را ایجاد می نماید که در سیزده قسمت گذشته غایب بود و شخصیت ها در بستری از پریشانی فقط حاضر بودند. با رسیدن به نیمه راه خواب زده داستان می تواند به سمت سویی جذاب تر و هیجان انگیز تر پیش رود که مخاطبان کم شماری -نسبت به سایر سریال های تلوزیون و شبکه نمایش خانگی- هم که تا اینجای سریال همراه آن بوده اند از وفاداری خودشان راضی تر باشند.

منبع: فرارو

به "قسمت چهاردهم سریال خواب زده؛ هجوم شیاطین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت چهاردهم سریال خواب زده؛ هجوم شیاطین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید