دوچرخه سواری

برترین هتل های کیش از نظر مسافران

سفر به جزیره کیش زمان خاصی ندارد. بهار و تابستان، زمستان و پاییز، همواره مسافرانی هستند که به این جزیره زیبا در خلیج فارس سفر نمایند. درست است که به علت آب وهوای منطقه ای این جزیره، برترین زمان سفر به کیش اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه است، اما بسیاری...

26 خرداد 1401

بدرقه ملی پوشان دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

مراسم بدرقه اعضای تیم های ملی دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار گردید.

23 اردیبهشت 1401

یک ساعت تمرین قدرتی در هفته خطر مرگ را تا 20 درصد کاهش می دهد

یک مطالعه تازه نشان می دهد که تمرین های قدرتی بین 30 تا 60 دقیقه در هفته می تواند به طور قابل توجهی خطر مرگ را کاهش دهد.

21 اردیبهشت 1401

دیابتی ها باید چقدر ورزش کنند؟

وقتی از یک زندگی سالم صحبت می کنیم ورزش به نام بخش مهمی از آن شمرده می شود. اما زمانی که شما دیابت نوع2 دارید ورزش به یکی از ضروری ترین فاکتورهای غیرقابل چشم پوشی زندگی تان تبدیل خواهد شد.ورزش به نام یکی از پایه های ثابت درمان دیابت نوع 2 به تعداد می آید....

6 مهر 1400

واریس در زنان2 برابر مردان

واریس، بیماری نام آشنایی است. این نام از ریشه یونانی واریکس به معنای پیچ دار گرفته شده. پزشکان می گویند احتمال واریسی شدن در همه سیاهرگ های بدن وجود دارد اما بیشترین محل ابتلا، اندام های پایینی و پاها هستند و البته احتمال ابتلا به این اختلال در سیاهرگ...

2 مهر 1400

ایجاد امکانات ورزشی یک اصل و اولویت مهم در وزارت علوم است

معاون وزیر علوم و سرپرست سازمان امور دانشجویان در آیین افتتاح 16 پروژه ورزشی در دانشگاه ها گفت: ایجاد امکانات ورزشی از نظر فضا و تجهیزات یک اصل و اولویت مهم در وزارت علوم است و استمرار خواهد داشت.

19 شهریور 1400

واریز مرحله دوم حقوق المپیکی برای 99 ورزشکار، سرمربی و مربی

مرحله دوم حقوق مصوب ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی به ورزشکاران المپیکی و اعضای کادر فنی آن ها امروز به حساب شان واریز می گردد.

21 مهر 1399

چند راه چاره برای کاهش وزن زنان در 40 سالگی

کارشناسان تغذیه به زنانی که در دهه 40 سالگی قرار دارند توصیه می نمایند که در هر وعده غذایی تقریبا نیمی از بشقاب خود را از سبزیجات پر نمایند.

22 تیر 1399

نشان امانتداری برای تاکسیرانی که 70هزار یورو را به صاحبش برگرداند

شهردار تهران در سه شنبه بدون خودرو به یک راننده تاکسی که حدود 70 هزار یورو را به دو گردشگر لهستانی بازگردانده بود، نشان امانتداری اهدا کرد.

14 دی 1398