نرم افزار و اپلیکیشن

اگر آیفون شما یکی از این مدل هاست، واتساپ دیگر از آن پشتیبانی نمی کند

گجت نیوز نوشت: اگر صاحب این گوشی های آیفون هستید، از ماه آینده اپلیکیشن واتساپ دیگر از گوشی شما پشتیبانی نخواهد کرد و باید با این پیغام رسان خداحافظی کنید.

19 شهریور 1401

مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تهران به کیش را از کجا تهیه کنیم؟

مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما تهران کیشکیش یکی از زیباترین جزایر ایران در حوزه آب های خلیج فارس است و به عنوان مهمترین مقصد توریستی داخلی و خارجی در جنوب ایران به شمار میرود. سالانه هزاران مسافران به سمت این جزیره دیدنی سفر می نمایند اما آنچه بسیار...

13 شهریور 1401

عایدی تعمیرکار موبایل چطور است؟ ، آشنایی با مزایا و معایب شغل تعمیرات موبایل

عایدی تعمیرکار موبایل بیش از هر چیز به مهارت فرد بستگی دارد. این شغل محدودیت خاصی ندارد و بسته به مقدار دانش فرد، علاقه و درک او از تکنولوژی، تجربه و محلی که کار می نماید، بازه عایدیی گسترده ای را شامل می گردد. اما شغل تعمیرات موبایل مانند تمامی مشاغل...

26 مرداد 1401

امروز زمین به دورترین فاصله از خورشید می رسد

امروز دوشنبه 4 جولای (13 تیر)، زمین به دورترین فاصله از خورشید در امسال می رسد. پدیده ای که به علت دایره نبودن مدار زمین روی می دهد.

2 مرداد 1401

آیفون SE 2022 نمی تواند با برترین میان رده های اندرویدی رقابت کند

اگرچه آیفون SE 2022 یکی از برترین میان رده بازار به شمار میرود اما به نظر می رسد نمی تواند با برترین میان رده های اندرویدی رقابت کند.

3 تیر 1401

آلودگی هوای اصفهان برای دومین روز متوالی

شاخص کنترل کیفیت هوا در شهر اصفهان روی عدد 200 قرار گرفت تا کیفیت هوای این شهر برای دومین روز متوالی در محدوده قرمز قرار گیرد.

4 اسفند 1400

نصب نرم افزار جعلی شاد؛ ترفند مجرمان سایبری

تهران (پانا) - شاد با برقراری ارتباط مستقیم، سریع و کم هزینه با تمامی سطوح نظام تعلیم و تربیت در فضایی اختصاصی و امن، زمینه آموزش و ارزشیابی برخط حدود 13 میلیون دانش آموز را در سطح وسیعی از کشور فراهم و فرآیند یاددهی و یادگیری را تسهیل کرد لذا دانش آموزان...

5 بهمن 1400

مزایای پیاده روی برای کاهش وزن

پیاده روی به عنوان یک ورزش ساده می تواند در کاهش اضافه وزن افراد، مفید و موثر واقع گردد.

13 دی 1400

اتصال تمام صندلی های سوخت کشور به سامانه هوشمند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از اتصال کل 4 هزار و 60 صندلی عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند سوخت و عرضه بنزین و نفت گاز سهمیه ای اطلاع داد.

12 آذر 1400

اشکان رهگذر داور جشنواره تَف شد

تهران (پانا) - اشکان رهگذر داور هفتمین دوره جشنواره بین المللی انیمیشن یونان (تَف) شد.

24 آبان 1400

اپلیکیشن شاد برای سال تحصیلی 1400 کاملا رایگان شد

اپلیکیشن شاد برای اکثریت کاربران اینترنت در ایران رایگان شد.

12 مهر 1400

تبدیل زباله به طلای سیاه، نیازمند نگاه پیشگیرانه و آموزش است

خبرنگاران/قم مدیر عامل سازمان مدیریت و پسماند شهرداری قم گفت: با یک نگاه پیشگیرانه و آموزش و اطلاع رسانی در راستای اجتناب از تولید پسماند، و کاهش هزینه های منفی زیست محیطی به زباله به عنوان طلای سیاه تحقق ببخشیم.

20 خرداد 1400

خبرنگاران افتتاح خط فراوری کامپیوتر خودرو با حضور وزیر صنعت

تهران- خبرنگاران- خط فراوری کامپیوتر خودرو (ECU) در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در یک شرکت دانش بنیان افتتاح شد.

25 اسفند 1399

تأیید طرح اولیه تلسکوپ فضایی SPHEREx برای رمزگشایی از مه بانگ از سوی ناسا

علت نقشه برداری چند باره این است که مواد شیمایی طول موج های نور را به طور متفاوت جذب و ساطع می کنند. سیارک عجیب سایکی 16 نیز با استفاده از همین تکنیک کشف شده است.

26 بهمن 1399

کشتن پدر و مادر به خاطر بازی کامپیوتری

پسر خشمگین هنگامی که پدر و مادرش از او خواستند تا بازی با کامپیوترش را متوقف کند هردویشان را کشت.

13 بهمن 1399

صدور چک در وجه حامل از 22 آذر ممنوع است

معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه از 22 آذر ماه صدور چک در وجه حامل ممنوع است، گفت: از این تاریخ صادرکننده چک ملزم به ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد و دریافت کننده چک هم به موظف اخذ استعلام و تطبیق اطلاعات چک با اطلاعات درج شده در این سامانه...

11 دی 1399

نوشتن با قلم روی کاغذ بهتر است یا تایپ کردن؟

این روزها که بیشتر کارها به صورت سیستماتیک و کامپیوتری پیش می رود، بسیاری افراد در کارهای مختلف از تایپ کردن استفاده می کنند؛ اما سوال مهم این است که از نظر روانشناختی، نوشتن با قلم روی کاغذ بهتر است یا تایپ کردن؟

7 دی 1399

پاکستان ممنوعیت تیک تاک را لغو کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، مدتی قبل دولت پاکستان اپلیکیشن تیک تاک را به دلیل گسترش محتوای غیراخلاقی و نامناسب در این کشور ممنوع نمود. اما روز گذشته با شرایط خاصی ، ممنوعیت این اپ اشتراک گذاری ویدئو در پاکستان لغو شد.

30 آذر 1399

ابداع روش عملی آلپ ریفت جهت تخمین پتانسیل فرونشست زمین از سوی محققان دانشگاه تبریز

دانشیار گروه زمین شناسی دانشگاه تبریز با اشاره به پتانسیل بالای محققان دانشگاه گفت: بر اساس توانمندی پژوهشگران دانشگاه امکان پیش بینی فرونشست زمین در مناطقی که هنوز فرونشست پدید نیامده، وجود دارد.

20 آذر 1399

علل شارژ نشدن باتری لپ تاپ و راه های حل این مشکل

شارژ نشدن باتری لپ تاپ یکی از مشکلاتی است که ممکن است کاربران با آن روبرو شوند. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که تجربه شارژ نشدن باتری لپ تاپ خود را دارید و هیچ راه حلی برای آن پیدا نکرده اید، پیشنهاد می کنیم...

30 مهر 1399
تعداد: (34)